לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

זופינקקה


את יכולה להסביר למה ב"about" של האיי סי קיו אנשים כותבים ד"שים?
זה הכל מאז שאלכס אנסקי לא מגיש יותר את "קולה של אמא".
אני קוראת לך אלכס, מעל במה זו, לחזור!
What the heck
אני אשים את זה גם באבאוט של הICQ שלי:
"אלכס! שובי הביתה!"

אם בת\בן זוגך היה מציע לך לעשות שלישיה.
במי היית בוחר לתפקיד השלישי?
אפשר לבחור גם אנשים שמתו?
תראו. הייתי בוחרת בבני אמדורסקי, והייתי קוראת לנו "שלישית גשר הקישון"
[אה מה? לא שלישיה כזאת? אז מה? "השלושרים"?]

את יוצאת לך לטיול לילי נחמד כשפתאום!!!!!!!
את נקלעת לאיזור מלא בילדים קטנטנים שרצים מהר מהר מעץ לעץ וצווחים בכל נשמתם!
מהר!מה את עושה?
מה זאת אומרת?!
מה שכל אדם בר-דעת היה עושה!
תופשת את השערות, ומתחילה לרוץ מהר מעץ לעץ ולצווח בכל כוחי!
"אני קיפוד קטן! אני רצה מעץ לעץ ומצפצפת! פפפט פפט פפפט!"

מכנס ורוד בזוקה או חולצה ורודה?גם בזוקה
זו שאלת הגיון אני יודעת.
שניה.
אפשר חבר טלפוני?
בזוקה. אז עכשיו ננסה לפצל את המילה זוקה, ולהכניס בתוכה את החלק השני של ההגדרה. "זו-חולצה-קה"? לא.
מכנס ורוד.. אולי "פינק"? זופינקקה?
זהו.

זופינקקה.

סופי.

סיגריה נרגילה או אחר?
סטייק יען.
חד משמעית.
אין שאלה בכלל.

מה את מעדיפה?
מורה הומו שצועק עליך בקול נשי כל פעם שאתה מסתובב להגיד משו לידידך לשולחן שמשמאלך או מורה מגעילה שמאבדת את חוט המחשבה שלה כל הזמן וכל פעם שאתה מזכיר לה 'איפה היא היתה' היא צועקת עליך ומאשימה אותך בהכל?אה כן!היא גם יורקת.
אפשר אהו"י?

קצפת.
מה עלה במוחף ברגע שקראת את המילה הזו?
תלוי. משמנת או מחלבונים?




אתם מוכנים לנירה? כי היא אוטוטו באה!
נכתב על ידי , 16/11/2003 16:37  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)