לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

בלו בלו בלו


בימים טרופים אלה, כשניו אורלינס מפליגה אל השקיעה, הבלוג שוקע אל ההפלגה, השמש מפציעה אל שחר של יום חדש ואני צולעת מפציעה הנובעת מהתרגשות מן הטריאתלון הממשמש ובא... יצא לי להדס רבות בין אתרים מעניינים ומשעשעים. חלקם ישנים, חלקם חדשים, אבל כולם מעניינים, עוזרים ו/או כיפיים למדיי.
אז הנה רשימה חלקית:

כבר לא זכור לי אם זה היה באמת או שתמיד רציתי לתלות שלושה שעונים במטבח. כולם מראים את אותה השעה, ומתחתם כתוב "ירושלים", "ירוחם" ו"אום רשרש" בכולופן, אם אתם באמת רוצים לדעת מה השעה לפי איזורי זמן, זו הדרך

מסתבר, שמישהו הציע שבלונגהורן, הBSOD (או BLUE SCREEN OF DEATH) של ווינדואוז יהפוך אדום. אם זה יקרה, אז הבדיחה הישנה הזאת, כבר לא תשעשע כמו שהיא משעשעת אותי עד היום.

מהר מאד גילו שאני מועמר קדאפי. ואפילו אחת השאלות היתה "האם השם שלך מאויית 'מועמר קדאפי'?" מביך...

אם הייתם שפן, כן? איך הייתם מתאבדים?

כנראה ש97.85 אחוזים מהאמריקאים לא ממש מודעים שיש עולם בחוץ, חוץ מאשר אמריקה... וזה מרגיז את ג'ון קליז.

הפסקתי לאכול לחם לפני כחודשיים, מאז השלתי ארבעה קילוגרמים (מעבר לשלושה שהורדתי בעמל רב קודם לכן) אלה חלק מהסיבות.

למי שזוכר את המונולוג הנפלא של ג'ד בארטלט מ"הבית הלבן" כנגד מגישת רדיו שקראה להומוסקסואליות חטא, הנה הוא בצורת מכתב. לא ברור מה קדם למה, אבל אין ספק שכשמרטין שין מדקלם את זה באון זה הרבה יותר חזק...

לסיום, לכל חובבי מדגסקר, הסרט... אין ספק שעלי ג'י קנה שם את עולמו...

you didn't see me... <עושה עם האצבעות כמו מסך מים>
נכתב על ידי , 4/9/2005 17:50   בקטגוריות קורים רחבי עולם  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)