לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

כף


יש לך ילדה חמודה בת 4. יום אחד לקחת אותה אתך לעבודה; כל מה שאת צריכה לעשות זה להרים ולהוריד את הידית של גשר מרכזי מעל נהר. הילדה משחקת ומסתבכת בגלגלי השיניים של את הגשר. פתאום מגיעה רכבת (עם 150 איש בה) ואת חייבת להוריד את הידית. הילדה או 150 איש?
תשובה רצינית 1: מורידה את הידית, ותוקעת לעצמי כדור בראש.
תשובה לא רצינית: מורידה את הידית. ביקוז איי נואו סמסינג זט יו דונט קנואו! אין לי ילדה בת ארבע! הא! גם אין ידית! הא! ובכלל. There is no spoon.
תשובה רצינית 2:
נראה לאמא שלכם שאני מורידה את הידית?
תשובה רצינית 3: בטח מורידה את הידית.
תשובה רצינית 4: איפה מי שכתב את השאלון הזה?! יש לי אקדח מהתשובה הרצינית הראשונה, ואני לא אהסס להשתמש בו!

המורה הסביר שאם ההפרש בין הציון הגבוה ביותר לנמוך ביותר בכיתה הוא מעל 30 נק',כולם מקבלים פלוס של 15 נק'.את תלמידה טובה,אבל חבר שלך לא כ"כ.עותק של הבחינה הגיע לידי התלמידים.תלשיני ולפחות חמישה תלמידים יכשלו בקורס,לא תלשיני והחבר שלך יישא בתוצאות.מה תעשי?
לא הבנתי את השאלה.

אם היית יודעת שמחר בבוקר הוא הבוקר האחרון שלך, ושבחצות של אותו יום את מתה, איך היית מבלה את היום, עם מי היית מבלה את היום, איפה היית מבלה את היום ומה המילים האחרונות שהיית רוצה להגיד?
אוקי. אוכלת ארוחת בוקר בג'ינג'ר-קאט בקווינסטאון עם חתולי! מחברת את ג'ים, מדריך הצניחה החופשית הבריטי הבלונדיני הענק שוב לתחת וקופצת מעל אגם קוינסטאון ממטוס בלי מצנח. הפעם מ-15 אלף רגל. שקוף. אח"כ באנג'י. אח"כ כל ספורט אתגרי שיש לעיר המדהימה הזאת להציע. ויש לה מה להציע.
בסוף, כמה דקות לחצות, עולה שוב עם המטוס, הפעם, בלי ג'ים בלי מצנח ובלי כלום, וזהו.
מלים אחרונות?

<ממלמלת> לא הייתי צריכה להרגיז את ד"ר אויל כי...


.When Dr. Evil gets angry Mr. bigglesworth gets upset
...And when Mr. Bigglesworth gets upset, people DIE





שיהיה לכולכם חודש נחמד ונעים.
ותודה על אתמול.



עכשיו לא מדברים על זה יותר.
?!?Capisce




רוצה להמליץ בחום. ובהערכה.

ובהמון אהבה על שני בלוגרים חדשים (יותר ופחות) שמחממים לי את הלב הזקן שלי.

[טוב, הם קצת זקנים בעצמם, אולי זה בגלל זה. כן. זה כנראה זה.]

Storm Grip שקורא וכותב לי את המחשבות,

- הוא כותב את של עצמו, לא את שלך!

- אבל אני נורא מזדהה

- טו אז תגידי את זה ככה!

וטיפטיפונת, נאה השריטה שלה בעיניי.

-קוראים לה קוקולה.

- אני יודעת, אבל תני לי טיפטיפונת לטחון את הקטע עם הקטקטים, מה'כפת לך?

 

תמו תשדירי החסות. עכשיו נעבור אל הרב שמואל אבידור הכהן...

ופסוקו:

טו לו לו

טו לו לו לו לו לו לו

טו לו לו לו

לו לו לו

נכתב על ידי , 1/12/2003 16:19  
201 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)