לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

זָ'אקוּז!


אני רוצה להבין משהו.

לא בקטע קנאי ולא כלום.

באמת שאלה.

 

אני פה, בוא נראה, שלושה וחצי חודשים.

יש לי, בוא נראה, 37 אלף כניסות (פלוס מינוס)

בחודש האחרון (בול) יש לי, בוא נראה, יותר מ-13 אלף כניסות. בחודש שקדם לזה, יותר קרוב ל-14 אלף כניסות. (אולי לא הכי הרבה בישרא.. אבל מאד גבוה)

עכשיו, לא שאני רוצה להתקטנן, אבל אני יודעת (במקרה) כמה כניסות היו לכמה בלוגים שנמצאים מעליי, בשבוע, חודש, וחודשיים אחרונים. יש לי שריטה כזאת.

אני זוכרת מספרים. נו שריטה. מה אני אעשה.

נגיד, אני זוכרת את המספר של כל המכוניות שהיו לנו מגיל 9. כן. 21 שנים כמעט. וגם את כל המכוניות של החברים שלי. וגם את כל המכוניות במגרש החניה של הבניין. זוכרת. שריטה. באמת שלא התכוונתי.

 

בכל אופן.

אנחנו גם משתוללים פה על התגובות בלי עין הרע, לא הייתי אומרת שלא מגיבים בבלוג שלי.

 

עכשיו, זאת באמת לא המטרה. באמת באמת באמת באמת  שלא. (באמת).

המטרה, חד משמעית זה לכתוב, להתכתב, לפרוק, ולהינות. המטרה ההתחלתית היתה לאחסן את האנקדוטות שלי. במקום לספר אותן שוב ושוב ושוב עד שיישכחו או שחתולי ירדם לי מרוב שעמום. ולאט לאט המטרה השתנתה. ונהיה כיף לקשקש עם כולם, ולהתחכם ולהתבטא בחופשיות.  [שלא לדבר על להתלונן על כל מיני פקצות מהלשכה. ולהתבכיין ולהיות סמרטוט עלוב נפש... בעעע... ]

 

אבל מישהו מוכן להסביר לי איך זה שפרנצ'סקה בתי האהובה והמאממת כבר לא מגניבה?

 

איך הדבר הזה נמצא לפניי ולפני האחת? לא, כי יש לי הערכה מאד מאד טובה איך הפונקציה שמחשבת את הטבלה עובדת (יש לי המון אינפורמציה בלתי חשובה, כאמור) אפילו, ממש טובה. ואני לא מנצלת את זה. באמת שלא (והכל אמת, אתם יודעים). אולי הגיע הזמן להתחיל?

 

איך זה שאשמ"ש, שאולי אני משתעשעת מכל תקרית המילקי הזאת, אבל אי אפשר להתכחש לזה שהיא עשתה עניין בחודש האחרון, למשל, 8000 כניסות בשבוע, לא נכנס בכלל לטבלה? [כלומר, אני יודעת בדיוק למה הוא לא נכנס. בגלל הפונקציה הלא-כל-כך-מוצלחת!]

 

ושאנחנו (אתם ואני! כן. אנחנו בעניין הזה ביחד!) רק מקום 16 בטבלת הבלוגים שעשו עניין בחודש האחרון?

זה פשוט לא הגיוני. זָ'אקוּז!!!

 

קיפוד כזה, כפר-סבא.




הערה מהותית, הפיחסולוגית שלי מאד מרוצה מההתקדמות שלי, והיא אומרת שאני הרבה פחות תחרותית ממה שהייתי פעם. רק שתדעו לכם!

נכתב על ידי , 2/12/2003 12:08  
226 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)