לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

במערומיו II


במסגרת העונה הראשונה של תכניתנו "במערומיו - בשידור חוקר" הראינו קוי דמיון שהם יותר מסתם מקריים* בין אייזק, בלוגר ואגדה בחייו, לבין פו הדב של א. א. מילן. אייזק, דמות פרומיננטית בקהילת ישראבלוג, הוא אבי הביולוגי, ועל כן, כבוד.

 

בעונה השניה נחשוף בפני הקוראים את האמת שמאחורי רחבאל.

לכאורה, פנגוין מחמד בלתי מזיק, המתגורר במסתובב של הכלים של פנחס, אך בעצם, מדובר בדמות מחושבת, אינטיליגנטית, קרת מזג ורוח (בכל זאת, פינגוין) ומשכילה עד מאד. פנחס, כפי שמיד תבינו, גם הוא חלק מהמזימה. פנחס, מביא הביתה אינסטלטורים, מנסה את כוחו בבישול, ומדבר שוודית שוטפת עם חבר שאנחנו נחשוף פה בתכניתנו לראשונה. את רחבאל, אגב, השיג עבור פנחס, השוודי. שהלא ידוע שפינגווינים יש רק בחצי הכדור הדרומי!


 

גם במקרה של רחבאל ופנחס, הדמיון, כפי שמיד תראו, הינו יותר ממקרי*


 



  • באיזו שפה מדבר רחבאל? - את הדיבור שלא ניתן לפספס "ביק ביק ביק" הסווה רב-המעללים המתוחכם על ידי מבטא פנגויני כבד. "מיצ מיצ מיצ!" הוא אמר לתחקירנית שלנו, אך היא מיד עלתה על התרמית. כפי שמיד תבחינו מן הסרטון שקיבלנו מגורמי הבטחון של שוודיה, לרחבאל תמיד היתה חולשה לבלונדיניות. כמו כן, במכונת ההעתקה של פנחס (הידועה בכינויה "המסתובב של הכלים") יוצרו אלפי עותקים של רחבאל. לצורכי הסוואה.
  • ובו פנחס מכין מוס - פנחס מנסה להכין מוס בדרך גולמנית ביותר, ובדרך מנהל שיחה בפינגווינית במבטא שוודי כבד! המערכת חושדת כי זהו סיפור הסוואה, בורק בורק בורק. שבכלל לא מדובר בפנחס, כי אם בחבר השוודי שסוחר בפנגווינים! ההסוואה הבלתי מוצלחת של מוס בנננה נה נה נה נה ע"י שימוש לכאורה במוס שוקולד, היא מגושמת , מעליבה את ציבור הקוראים, ורואים מיד דרכה.
  • מי באמת עושה אוי ואבוי במטבח? - מסע התעללות בפנגוינים ובתרנגולות חפות מפשע. באדיבות הארכיון של ממשלת שוודיה. בסרטון הקשה הזה אנו רואים שוב את חוסר החשיבות שמייחסים פנחס, רחבאל והשוודי לחיי התרנגולת. השוודי, סוחר בבעלי חיים אקזוטיים כפנגוינים ותרנגולות, לא מהסס לקחת את האלימות כלפי בעלי חיים בסכנת הכחדה, צעד נוסף קדימה. "ינשורים". באמת!
  • "פנחס אוהב מאד גאדג'טים" - למה אני לא מופתעת?! שאלה התחקירנית. בעוד היא מתבוננת בזעזוע בגאדג'ט החדש. הפעם, פנחס מדגים על רחבאל את הפטיש החדש שלו.
  • "ביצים ביצים" - ושוב נסיון הסוואה שלא צלח. לכאורה שיר תמים: "ביצים ביצים" אך למעשה, שיקום מי שלא מיד חושב על סלט ביצים, ואח"כ מיד על סלט חסה! אכן. תמונות קשות. ואח"כ אומרים שהטלויזיה לא משפיעה על ילדים שוודים בלונדינים ותמימים.
  • "תירס ספורט"... באמת! - תירס, אלכימיה, מטילי זהב? פה אין אפילו צורך להכביר מילים. הסתבכותם האחרונה של פנחס ורחבאל עם המאפיה השוודית.

!Coincidence? I think not





* הוא לא סתם מקרי. הוא מאד מאד מקרי!





הערת המערכת:


למרות הדמיון בין רחבאל לפנגווין של Wallace & Gromit, תחקיר מעמיק גילה כי הם רק קרובי משפחה מסדר שני. ואמנם שניהם שייכים לאותו סינדיקט פשע, איך אין הם אותו הפנגווין.



נכתב על ידי , 3/12/2003 16:09  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)