לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

מרפסות


שלום שלום. הבטחתי לנוינוי ולדולפין שעת סיפור על הציצים שלי, והבטחות, מקיימים.

 

"היה היה פעם, כך סבתא אומרת, היה היה פעם קיפוד.

מעץ לעץ, הדמות מצפצפת זו דמות הקיפוד הננס.

שמש עולה, יורד גם הליל, אך הקיפוד עוד עושה "פפפט פפט פפפט"

סוף מחווה לבני ברמן.

 

בכולופן. ציצים.

תמיד חשבתי שיש רק סוג אחד של ציצים. זאת למה? כי ראיתי רק את הציצים שלי, וציצים של דוגמניות וציצים של שחקניות בסרטים.. אהמ.. דוקומנטריים על תולדות הציץ מימי הביניים ועד היום.

 

מכל מקום. יום אחד הוזמנתי לאיזה ערב "התחברות נשית עם אמא אדמה והאלות הגדולות ואנא עארף מה עוד עם ירח מלא וזה וזה וזה וכיבוד קל". הלכתי. מי לא היה הולך? כיבוד קל!

 

היה באמת ערב יפה, הרבה מחיאות כפיים. אך ורק נשים. אך ורק. זו חויה מאד שונה ומעניינת, אין לי איך להסביר אותה. בהעדר גברים בסביבה, כולן נרגעות. די מדהים. אל תבינו אותי לא נכון, אני בטוחה שגם ההיפך הולך. ע"ע מילואים.

 

היו כל מיני דברים מאד ביזאריים. מראות על הרצפה שתוכלי להתחבר ל.. אהמ.. סרטים דוקומנטאריים על תולדות ה.. אהמ.. שישו ושמחו!

נרות, תופים, סארונגים. ואז, להפתעתי כי רבה, הבחנתי שחלק ניכר מהנשים חשפו את פלג הגוף העליון שלהן, ולבשו רק צעיף בד למתניהן ושרשראות פרחים לצוארן. מיד הבטתי בבעתה מסביבי. "הן לא רציניות!" אמרתי לעצמי. "אני לא מתפשטת גם אם כולן עושות לי גרופ האג מעורטל ושרות קומבאיה מיילורד קומבאיה!"

 

אח"כ התחיל הטכס. היתה אש, היו שירים, היו תופים, תפילות, מלמולים. פגאני לעילא ולעילא (וגם מרגש. אני לא אכחיש, צינית ככל שאהיה)

ואז זה הכה בי. הציצים שלהן. הם היו אחרים! כל מיני וסוגי מרפסות. היו מרפסות שהתנדנדו בקצב תופי הטם טם ועשו "שלום!" לברכיים עם כל תנודה, מרפסות גדולות שאפשר להזמין את כל המשפחה לפסח, מרפסות קטנות ואינטימיות. היו מרפסות מדורגות, כל אחת מסתכלת לצד אחר. היו מרפסות כמעט בלתי נראות, מרפסות עם עציצים, מרפסות מוזנחות. פשוט חגיגה של סגנונות.

 

ואז הבחנתי בגרוע מכל. הפטמות. הידעתם שיש כל מיני סוגים של פטמות?! כלומר, אהמ.. כמו שיש כל מיני סוגי נעליים. יש נעליים ורודות, יש נעליים חומות עם קונטרסט יפה לצבע המכנס למשל. יש נעליים חלקות, יש מחוספסות, יש עם שפיץ ויש מרובעות, נעליים עם.. אהמ.. שרוכים...  [שערות! נו! שערות!! ] בקיצור. חויה אנתרופולוגית.

 

זהו בעצם. אין לי מה להוסיף. אני הולכת להשטף.

אה, כן... "והם חיו באושר ובעושר עד עצם היום הזה..."

 

לילה טוב ילדים!

נכתב על ידי , 16/12/2003 11:04  
113 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)