לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

אבולוציה


החתולי הזה.. הוא גאון אני אומרת לכם!

 

אתמול הקאתי את ארוחת הערב. הרגשתי נורא ואיום. אחרי שהקאתי, הרגשתי הרבה יותר טוב. אבל מכיוון שאני בנאדם שאת מספר הפעמים שהוא הקיא בחיים שלו ניתן לספור על יד אחת, זה שיגר אותי לקשת מחשבות מורבידיות. זה, והפוסט של קוקולה.

כלומר, זה כל כך מגעיל, מה שקורה לאוכל בתוך הבטן, שאני לא מבינה איך אנשים שהקיאו, מסוגלים לחזור ולאכול, בידיעה כמה שזה דוחה.

 

אז דיברתי על זה עם חתולי, והוא הסביר לי שהתיאוריה האבולוציונית של דארווין איננה שלמה.

דארווין דיבר על שרשרת מזון, על "החזק שורד", על תכונות שורדות, מוטציות וזה. הוא הזניח סוגיה חשובה ביותר, שהגיע הזמן לתת עליה את הדעת, חתולי קורא לזה הInverse Evolution ולעקרון הראשי The survival of the yuckiest.

 

רוצה לומר, מה שלא טעים, שורד.

 

שווה בנפשך שאתה נמר בסאוונה אפריקאית, ויש מולך עשרים אימפאלות, עשר מסוג טעים, ועשר מסוג לא טעים. אחרי מי תרדוף?! אה? אה?

או חסידה. ויש עשר צפרדעים לגמרי בסדר, ועשר צפרדעים שעושות לך, אחרי המעשה, גרעפצים איומים. יש בכלל שאלה?!

או עכביש. מה תאכל? את הזבובים שיושבים על האוכל הטרי, או את הזבובים שמעדיפים לשבת על פחי זבל?

או דינוזאור, ויש אנשים שעירים כאלה, כמו קופים, שיורדים טוב בגרון, וכאלה חלקים, מלוחים-מלוחים, משהו נורא.

 

אני צריכה בכלל להמשיך?

 

הטענה העיקרית שנובעת מפה, היא שאולי, הפסים של הזברה, הם פשוט, הכי פחות טעימים לאריות?!

נכתב על ידי , 24/1/2004 15:09   בקטגוריות הגיגים  
134 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)