לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

סטארטאפ


בחה-אלוהים, אתם חייבים לראות את זה!!!

 

וכעת לפינתנו "חידושים והמצאות".

 

אתמול נסעתי בלילה, ועקף אותי אופנוע. הבעיה היא, שכמעט לא ראיתי אותו. זה, כי יש לאופנועים בעיה אינהרנטית: יש להם פנס אחד. אז חשבתי על כל הקמפיין החדש של המועצה הלאומית לבטיחות בדרכים בשיתוף עם גלגלצ, והבנתי שהם טועים. כמה שאני לא אחפש את האיש עם הקסדה, כך הוא לעולם יהיה חמקמק ועם פנס אחד. ומיד עלה במוחי רעיון, שלא לומר "סטארטאפ"



חתולי כמובן, צחק עליי ואמר שהרבה יותר הגיוני לדרוש מהם לנסוע בזוגות.
מה שנכון, נכון. ניגשתי מיד למלאכה.





במוסך של קיפוד כזה טקבל את המכירים הכי הנוחים.


מחירון:
פָּנָסִיָה זוגית - 5000 שקל
[מאיפה אתם חושבים שאנחנו משיגים את הפנסים? אנחנו מפרקים פרונטים של פולספגנים ישנות]
מִיחְבֶּרֶת אופנואים כולל עבודה - 30 אלף שקל.
[זה כולל חומרים: עץ, קלמפות, מסמרים, ואופנוע]



וכמה שזה נעים...

נכתב על ידי , 2/2/2004 14:06   בקטגוריות למה את תמיד מתחכמת?  
96 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)