לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

מרגלית


כמה זמן אנחנו מכירים זה את זה? כמעט חצי שנה? חצי שנה פחות שלושה ימים.

והיום יום האהבה, אז קודם כל, קחו פרחים ושוקולדה. (ועוד שניים שלושה דברים כדי לעשות למפלצת שלי עויתות)


     


  



עכשיו משאנחנו נינוחים, רגועים ומחוייכים, תנוני ואתן לכם בפרץ של וידוי. <תופים>

כשהייתי ילדה הייתי מאוהבת בדן מרגלית.

כן כן.

הייתי מחכה מדי יום בכליון עיניים ובקוצר רוח לשעה חמש ול"ערב חדש" ומביטה בו, אבירי בשריון קשקשים, בעיניים כלות.

היום אני מזועזעת מעצם המחשבה על דן מרגלית.

אבל הסתבר לי, פעם, שלנויצ'ה היה קטע דומה עם חיים יבין.

מה יש בהם, בגברים עם הקול הרדיופוני שמפיל אותנו לקרשים?

האם זו אבולוציה בלבד? גבר עם קול עמוק ==> יותר טסטוסטרון ==> יותר פוטנציאל, יו נואו וואט?

האם זו השפעה תרבותית חזקה? [ע"ע נחמן שי והיותו מושא הערצן של עשרות אלפי נשים במלחמת המפרץ]

האם אלה רק אני ונויצ'ה שפשוט שרוטות באפן מעמיק? (רונה? את איתנו בעניין הזה, נכון?)

אנא, אם גם את נפגעת של התופעה, אל תשאירי אותנו לבד.

בכולופן.

פעם היה לו חן. נשבעת.



אהוד גרף, מעולם לא בגדתי באהבה שלנו!

נכתב על ידי , 14/2/2004 13:42   בקטגוריות שריטה  
152 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)