לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

Fear Factor


יש תכנית בAXN מה קוראים אותה Fear Factor. זו תכנית שמהווה טיפול בשוק לכל צופה שפוי, ויש להודות שצריך בכלל לקרוא לה בלעעעעעעע פקטור. זה יותר "אפקט הגועל" מ"אפקט הפחד". ואני אסביר.

מדובר בכשישה גברברים או נשנשים או גם וגם, שמתחרים בכל שלב מול אתגר אחר שבסופו עף אחד מהם מהתחרות. הפרס הנכסף: 50 אלף דולר, 100 אלף דולר, ומליון דולר, תלוי בסוג התחרות ובדרגת המשתתפים (הזוכים בתחרות 50K-100$K$ משתתפים בתחרות על מליון הדולרים)

ומהם האתגרים? מן הכותרת אתם בוודאי מבינים שמדובר בפעילויות שמאתגרות את האומץ של המשתתפים. ובאמת, אם בתחרות של 50K$ הם הולכים על חבל דק בין שני בניינים, אוכלים מח עגל חי ושוחים באוקיינוס סוער אז בתחרות של 100K$ הם הולכים על כנף של מטוס דו כנפי, אוכלים ג'וקים חיים, צוללים בלי מיכלים במבוך תלת מימדי בתוך בריכה ונכנסים לתוך מיכלית נוסעת מלאה בחציה במים גועשים ורצים מקצה לקצה, ולבסוף בתחרות על מליון הדולרים הם שוחים בבריכה עם תנינים, אוכלים לשון חזיר שהם הוציאו עם הראש מתוך בריכה של חלמונים מלווים בארבע עלוקות חיות ומלאות דם, צוללים במיכל מלא קרביים רקובים של דגים כדי להוציא מהם שמונה מגפיים, ומזניקים טרקטורון מצוק בגובה ששים מטרים מתוך מטרה שיתרסק הכי רחוק שאפשר מהצוק.

 

הכל אמת. לא המצאתי אף אחת מהדוגמאות.

 

אז כן, הם מאובטחים היטב וקורה לא פעם ולא פעמיים שהם נופלים מן הצלחת בגובה 200 מטרים שלהם ונותרים תלויים במן רתמה מפגרת עם זנב, שמכריחים אותם ללכת איתה את הWalk of Shame עם הזנב בין הרגליים. וכן, כשהם מעיפים את הטרקטורון לקיבינימט, הם נשארים תלויים באויר. זה מטורף. זה נפלא. זה שוק ת'רפי לצופים בלי לראות CSI MIAMI או LAW & ORDER SVU.

 

אז אתמול אני וחתולי שוחחנו על התכנית המפגרת הזאת, שאנחנו נהנים לראות (אני יותר ממנו) והבנּו דברים מעניינים מאד זה על זה. למשל, אני? אין מצב, ואין סכום שבעולם שיכול לגרום לי להכניס ג'וק מת או חי לפה. אני מעדיפה למות קודם. חתולי? מוכן תמורת כ10K$. כל אתגרי הגובה, לא מטרידים לא אותי, ולא אותו. וכן לא אתגרי המעמקים. הדבר היחיד שחתולי לא מוכן לעשות בשום אופן ופנים, זה להכנס לבריכה של קרוקודרילים. הוא מאד מאד מאד פוחד מקרוקודרילים. יתרה מזאת, הוא אכל פעם קרוקודריל, אז הוא חש שזה Within their prerogative לאכול אותו בחזרה.

 

התעניינתי בנושא גם אצל הבלונדיני שמבחינתו חריונים הם הגבול, ומאחר שהתכנית לא משאירה מקום לפאשלות בטיחותיות (אנחנו מנחשים שאפילו את מעי הדגים הרקובים הם הרתיחו :) אז אין מצב שזה יעלה.

 

קיפוד כזה: אז מה הסכום שבשבילו תהיה מוכן לאכול נזלת של מישהו אחר?

חתולי: 100K$

קיפוד כזה: מה?! לא היית מתמקח? אם מישהו מציע לך 100K הוא יציע גם 200!

חתולי: אמרת מוכנים, זה מינימום.

קיפוד כזה: סופי?

חתולי: סופי.

קיפוד כזה: EEeeeeeeewwwwwwwwwwwwww

חתולי: מה מה?!

קיפוד כזה: אשתי מוכן לאכול נזלת של אנשים אחרים! איזה גועל!!

נכתב על ידי , 15/2/2004 23:56   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
109 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)