לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

תרומה


פרשת השבוע האחרונה של זיגפריד, "תרומה", על פרוייקט בניית בית מזכוכית לראש הממשלה בעלות כוללת של מאות מליוני שקלים, הזכירה לי את התשדיר ההוא ב"מה-יש" עם הפרוייקטים של המועצה לרווחת הקהילה, כמו "פרוייקט וולבו לראש המועצה" ו"פרוייקט בית לראש המועצה בלאס-וגאס".

 

מה שאותי הצחיק באופן מיוחד, מעבר לאזכור המשעשע של זיגפריד ל"מי שגר בבית מזכוכית.."

זה שהבית, שהולך להיות עליו הכיתוב "הכניסיני תחת כנפך" הוא בצוּרת.. נכון.

 

ביצה.

 

תחת כנפך.. ביצה.. Get it?

מצטערת, אני לא יכולה להתאפק. זה ענק זה..

נניח, מה נגיד על ראש הממשלה שלנו? "הוא גבר-גבר זה! יש לו ביצה מזכוכית!" פחחח!!

נכתב על ידי , 7/3/2004 16:05   בקטגוריות מה יש?  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)