לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

אדים


אני בעיצומו של פרוייקט צביעת החרסינות הירוקות בשירותים. החלטתי שהגיע הזמן להפטר מהמפגע העיצובי הזה ולצבוע את החרסינות. כי זאת יש לומר. יש לנו בבית מקלחת ושירותים על טהרת הירוק. אמבטיה, כיור, אסלה, מיכל הדחה, חרסינות, רצפה, ירוק, ירוק, ירוק, ירוק, ירוק, ו.. ירוק. עשיתי רכישה נאה באחת מרשתות DIY הרבות שצצו להן כפטריות ענק מגושמות אחרי גשם חומצי, וקיפצצתי לי לביתי.

 

את ההכנות עשיתי ביסודיות ראויה לציון. פרשתי עיתונים, מתחתי מסקינגטייפ, ניקיתי שלוש (!) פעמים, פעם אחת עם מגבוני ניקוי, פעם שניה עם סקוטש עם כלור, ניגבתי עם סמרטוט וניגבתי שוב על יבש (טוב, אז ארבע). זה היה די מעיק. אבל אז יכולתי סופסופ להתפנות למלאכה האמיתית: צביעת החרסינה.

 

זו עשויה להצטייר כפעולה מאד מגניבה. ראיתם את זה בטלויזיה. מעצבים צעירים ומגניבים עם מבטא בריטי שקסי עולצים להם סביב חרסינת מטבח מחודשת פולשי הבתים מצחקקים סביב עקרת בית שהכריחו אותה לחדש את האמבטיה מחליפים חדרים, וכדרך אגב, צובעים את החרסינה בשירותים. ותמיד זה מהיר ועליז. רואים את משיכות המברשת הראשונות ואת שיניה היפות של בעלת הבית שמזמררת שיר עליז בעודה צובעת.

 

ובכן, אל תפלו בפח!!!

מדובר בתלאה אחת גדולה שמתחילה, למשל, בזה שדורכים על העיתון לא נכון והוא נקרע, ואז בטעות מתנגשים בפחית של הצבע (בכל זאת, שירותים, קטן, אסלה קטנה, חדרון קטן, כיור קטן, טוסיק גדול) צובעים צד אחד נפלא, ואז ניגשים לצד השני ומבלי משים מורחים את כל הצד הראשון על הזרוע. או למשל, הדלת. איזו מועקה זו הדלת! או שהיא פתוחה ואז אי אפשר לגשת לקיר והידית עושה שמות בצבע החדש, או שהיא סגורה ומוציאים אותך משם בעילפון חושים מאדי הצבע ממלמל "עוד שלושים דקות לשכבה השניה.. חייבים לשים שכבה שניה!!..."

 

קניתי צבע מיוחד לחרסינות. ככה שלא צריך למרוח שתי שכבות יסוד קודם. בטלויזיה, שניה לפני שמראים לך את בעלת הבית המזמררת, אומרים "ואל תשכחו לשים צבע יסוד! זה מאד חשוב צבע יסוד!" מה שהם לא אומרים זה שזה לוקח שעות בין שכבה לשכבה. ואתה בבגדי הצבעים הדביקים שלך, לא יכול לשבת על הספה כמו בנאדם.

עוד הם לא מראים בטלויזיה שצריך לנקות את המברשות, וצריך לנקות את מריחות הצבע, ואיך האדים האלה גורמים לך לשכוח על מה..

 

אני? מתלוננת? לאאאא....

בסוף יהיו תמונות.





מאד רציתי שזה יצא בצבע "שעורה" כמו שמצוין על הקופסא. יצא מין צהוב ורדרד שכזה. בלעע.

אני צריכה חויה מתקנת. מזל שבדיוק יש ביג-סטרונג-בויז בBBC.

 

טודלו!

נכתב על ידי , 8/3/2004 16:55   בקטגוריות שאני אשפשף?  
133 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)