לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

אפרסק


צבעים. אני מעדיפה שידברו איתי בRGB. כשאומרים לי "צהוב שעורה" אני מצפה למשהו מסויים, ויוצא משהו אחר. כשאומרים לי "ירוק בקבוק" אני תוהה איזה בקבוק. יש ירוקים כהים כמו של יינות, ויש את הבקבוק הירוק החווריין של בירה נשר. כשאומרים לי "אפור עכבר" אני מתלבטת אם להסביר לאנשים שעכבר איננו בצבע הזה. ועכברושים הם שחורים. באחריות.  חציל איננו סגול. יותר הגיוני להגיד "שחור חציל". מעין שחור עם ברק סגלגל. כחול זה בכלל צהוב. (כחול אשר על שפת הים, למי שזוכר את ימיו הראשונים של הבלוג הזה) וכך הלאה.

 

עכשיו אמרו לי את האמת לאמיתה. בלי לשקר.

אם הייתם רואים בסופר אפרסק בצבע "אפרסק".

הייתם אוכלים?

נכתב על ידי , 12/3/2004 13:14   בקטגוריות למה את תמיד מתחכמת?  
149 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)