לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

לונדון


שלום
אני נוסעת
דווקא לא הייתי מתנגדת

שתלוו אותי הלאה
לא שאין לי אשליות
בקשר ללונדון
לונדון די מחכה לי
אני אהיה שם עם חתול



ואולי זה כבר לכל החיים
להיות עם חתול

אבל בלונדון יש יותר סרטים
בלונדון יש מיוזקלז טובים
בלונדון מסעדה שני כוכבי מישלן מצוינת
בלונדון אנשים יותר אדיבים
כך שהיומולדת נעשה יותר נוח

אתה מבין?
היומולדת נעשה יותר נוח

אתה מבין
אם לחגוג כמו מלכה
אז לפחות שהטלוויזיה
תהיה טלוויזיה...

 

בקיצור, אני בלונדון לשבוע. יש לנו הזמנות למופעים ולמסעדות יוקרה. איזה אושר?!

מי יתן והשוורץ יהא עמכם.

נכתב על ידי , 29/3/2004 13:30   בקטגוריות שירה  
112 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)