לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

ספאם


בזמן האחרון אני מקבלת סוג חדש של ספאם.

משהו כל כך נורא וגרוע, שגורם לי להתגעגע לימים שבו הציעו רק להגדיל לי את ה"ממבר"* ולהשקיע ב"פמילי ג'ולז"...

 

חדשות לבקרים אני מקבלת הזמנות למעגלי נשים, סדנאות אהבה וזוגיות ועוד קראפ שעושה לי ויברציות קשות.

"דוגמא" אתם אומרים? קיבלתם! [מפלצת, התרחקי מהמחשב, זה יעשה לך רע לכמה חודשים, זה!]

 


זה כבר עידנים שהוא צועד אליה, והיא אליו
כשהחיפוש הופך לדרך, אנחנו עוצרים לרגע ושואלים...

האם יש משהו שאנחנו מפספסים בדרך?
האם בדרך לאהבה, שכחתי אותי?
האם מישהו מכיר שפה ששני המינים מבינים?


 


מי שרוצה לעצור בצד להקיא, עכשיו הזמן! כי רכבת הבחל ממשיכה לנסוע, בין אם אתם עליה ובין אם לאו!


 


"...התנועה של נשים הנפתחות אל מהותן הנשית גדלה כל הזמן. מרגש לראות נשים אשר אינן מרגישות כלל כי הן צריכות לגעת באישה שבתוכן נפתחות, מקבלות צמרמורת, מתרגשות ובוכות כאשר משהו מן הנגיעה הזו הגיע אליהן, כאשר הן היו מוקפות בנשים אחרות אשר מקבלות, מכילות, מבינות ומלטפות את האישה שבתוכן.


זה נוגע בכל אחת מאיתנו. זה מעיר את הזכרון של המקור שלנו, זה מאפשר לנו לחזור ולהיות מי שאנחנו.


 


ואין מילים שיכולות לתאר את התחושה. צריך להיות ביחד כדי להרגיש את התדר הזה. צריך לשבת במעגל, לגעת אחת בשנייה, להתרגש ביחד, לשוחח על מיניות וואגינה [אמא! מה זה זה?! ק.כ.], להתפייס עם אמא, [בלי לערב הורים!  ק.כ.] לשתף על מחזוריות ולשמוע עוד נשים יודעות, חכמות ופראיות על חייהן שלהן, לנוע בקצב אחד ולבנות יחד את הרחם כדי להבין..." ["לבנות את הרחם?!", "יחד"?! אדושם..  יש לי בחילה, אני צריכה לשכב. ק.כ.]


 


אתה הבנת את זה שטקר?




לינק שווה, אם אתם רוצים לדעת של"פיפי" בהונגרית קוראים "קוקי" ובבולגרית "בובה".

נכתב על ידי , 12/5/2004 19:14   בקטגוריות פוסט טראומטי  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)