לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

זיבי


זיבי הזברה שלנו, רודף מדי יום עד חורמה אחרי שחורי. את שחורית הוא כבר חיסל. מולי התאבד בקפיצה החוצה מן האקווריום, וניקי מתחבא בתוך כד החרס ה"עתיק" שהנחנו בשבילו.

 

השבוע תרגמו ב"הארץ" את אחת הכתבות המצחיקות ביותר שקראתי מעודי. רק על מנת לסבר את אזניכם, אני אביא מספר ציטוטים, לרוץ ולקרוא!

 

"ד"ר הלן רוברטס עמדה להתחיל במה שאמור היה להיות ניתוח שגרתי למדי כשפתאום קפאה על מקומה. "בוני", פנתה רוברטס לרופאה המרדימה בוני וולף בדאגה, "היא נושמת?" עיניה של רוברטס סרקו את החדר. "תן לי את הדופלר", אמרה לעוזר שלה, "אני רוצה להקשיב ללב שלה. בוני, מה מצבה?" בוני היטיבה את המשקפיים הסגולים, רכנה קדימה אל שולחן הניתוחים והתקרבה כדי מילימטרים ספורים מהחולה, כדי לראות אם תבחין בסימני נשימה כלשהם, אך לשווא. "ההרדמה חזקה מדי", אמרה רוברטס, "תנו לה 30 סמ"ק מים". בוני הושיטה יד לעבר כד מלא במי אגמים ומזגה מעט לתוך מכשיר ההרדמה. שניות אחר כך החל רחש פעימות הלב בוקע ממכשיר הדופלר, אבל בוני עדיין לא היתה מרוצה. "יש מעט תנועת זימים", התריעה. הדופלר דמם בשנית, ובוני הושיטה יד לעבר המים. "חכי", אמרה רוברטס, "יש גם תנועת סנפירים... היא מתעוררת. תוסיפו 30 סמ"ק חומר הרדמה", סימנה לבוני. "היא עצרה את נשימתה בכוונה", הוסיפה כמתקשה להאמין. "דגים חכמים הרבה יותר ממה שחושבים".

...

"הווטרינרים מאכילים את הדגים בעזרת עירוי, מטפלים בעצמות שבורות בעזרת פלטות וברגים, מיישרים עקמת, מבצעים חוקן ואפילו מבצעים בהם ניתוחים פלסטיים - החל בהשתלת עיני זכוכית וכלה בשיפור פני דוגמת הקשקשים, על ידי השתלת קשקשים, קעקוע שלהם ובמידת הצורך גם הסרתם של קשקשים פגומים.

אחת ממחלות הדגים הנפוצות ביותר היא הפרעת ציפה."

 

[כמה מילים על הפרעת ציפה. מסתבר שזו מחלה איומה שהדג רק יכול לצוף ולשקוע. הפתרון, ניתוח של 1500$ להשתלת אבן קטנה בבטן הדג. הפתרון הזול יותר, הוא מחית אפונה.]

...

 

"קחו לדוגמה את הסיפור על זאוס, דג במשקל ק"ג אחד שלדברי בעליו שלט לחלוטין בחתול הבית על ידי משיכתו לתוך האקווריום, כשזה האחרון ניסה לשתות את מימיו; או סושי, דג קוי שופע חיבה לסביבתו שסבל מזיהומים שונים; או זומר, דגיגת קוי שיצאה לשליחות קטלנית וזינקה מתוך האקווריום לעבר בעליה, דיוויד סמותרס, ושברה את אפו."

 

לאחד הדגים קוראים סושי. הא לכם נבואה המגשימה את עצמה... :)

 

לקרוא ולהינות.

נכתב על ידי , 20/5/2004 18:19   בקטגוריות שריטה  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)