לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

שינה


כמה שעות את/ה ישנ/ה בלילה רגיל?

זקוקה לשמונה-תשע. ישנה בין שבע לעשר. מה זה "לילה רגיל"?

 

האם פעם קרה לך שנפלת מהמיטה?

לא שאני זוכרת. זה מסוג הדברים שאתה שוכח מיד אחרי המכה בראש, לא? ז'תומרת, מאד יתכן שכבר חבטו בי הרבה פעמים עם הליבוט קפוא, ושבגלל שחבטו בי עם הליבוט קפוא, אני לא זוכרת שחבטו בי עם הליבוט קפוא. אבל בגלל שחבטו בי כל כך הרבה פעמים עם הליבוט קפוא, יש לי חיבה לא מוסברת להליבוט קפוא, שלא לומר משיכה (להליבוט קפוא).

 

האם פעם נרדמת בשיעור?

לא.

חשוב לי לציין שבגלל גילי המופלג, כשאומרים לי "שיעור" אני מיד חושבת על האוניברסיטה, בעוד שרב האנשים הצעירים יותר, חושבים על תיכון. תנאי השינה באוניברסיטה ובתיכון הם שונים לגמרי עם עדיפות ברורה לאוניברסיטה, ולכן, תיכוניסטים יקרים, עליכם להעריך עוד יותר את העובדה שלא נירדמתי באוניברסיטה, ולעשות לביתכם, לזכור את זה, ולא להרדם בעצמכם. זה נורא נורא חשוב ללמוד. וגם לנקות מאחורי האוזניים. ולשלם חשבונות. ולשמור על הגיינה כללית. [על היתרונות של שמירה על הגיינה כללית אני אספר לכם כשתגדלו.]

 

האם פעם התעוררת באיזה מקום ולא ידעת איך הגעת לשם?

לא.

 

מה השיא שלך של מספר שעות רצוף בהם נשארת ער/ה?

אני באמת לא יודעת. בקורס תכנות מאתגרים אותך קשות בעניין הזה. מדרגה שלוש למשל? מבחן של שלושה ימים כולל לילות, לא עצמתי עין לדקה 72 שעות. [קרוס מיי הארט אנד הואפ טו דיי]

מובן שזה גרר כל מיני תופעות פיזיולוגיות משונות כמו רקע שחור לכל דבר שהבטתי פה, כתיבת "פה" במקום "בו", אלרגיות, חוסר ריכוז, וצחקוקים בלתי נשלטים.

יתרה מזאת, אני לעולם לא נרדמת כשאני עייפה מדי. יש לי מין עניין דפוק של שליטה. אז כשהייתי מאושפזת ודחפו לי וואליומים? לא נרדמתי. כשנתנו לי פטידין לפני הניתוח? שום טשטוש. הגעתי ערה לגמרי לחדר הניתוח ונכחתי בויכוחים על איזה דיסק לשים ברקע בזמן שפותחים לי את הגב. עד שאחת האחיות שמה לב שאני מסתכלת על כולם בעניין, עשתה להם "ששש" עם אצבע על השפתיים, ושלחה אליי את המרדים שאמר "ספרי לאחור מעשר". הנהנתי בצייתנות ואמרתי: "עֶעע..."

 

והשיא בשעות שינה רצופות?

גם לא ממש זכור לי. אבל אני יכולה להשתתף באולימפיאדה בקלות.

בתיכון דפקתי 17 שעות כעניין שבשגרה עד ששלחו אותי לפסיכולוגית שגלתה שמישהו מאיים על חיי ושולח חברים שלו להתקשר אליי ולאיים עליי, ולספר לי שכל הVANים שאני רואה ברחוב זה הם.

אחחח התעלולים הקטנים של בני טפש-עשרה... כל כך מתוק ותמים.

למרבה המזל, הוא מת.

 

האם אי פעם חלמת על אחמד יאסין, סטאלין, בן לאדן או כל רודן מזוקן או טרוריסט אחר?

לא חושבת. רק שבאותו התיכון, בו הייתי ישנה 17 שעות בלילה, והיו צריכים שלושה בולדוזרים כדי להוציא אותי מהמיטה לפני 14:00, בוקר אחד באה אליי יִפְּ, ואמרה "רצחו את כהנא!" היא לא חשבה שיהיה לזה אפקט מסעיר כל כך כמו קימה שלי לעמידה מלאה ולערות מוחלטת בשבע בבוקר. אבל זה מה שקרה.

 


Beatles - I'm Only Sleeping Lyrics

When I wake up early in the morning
Lift my head, I'm still yawning
When I'm in the middle of a dream
(Stay in bed, float up stream (float up stream

Please, don't wake me, no, don't shake me
Leave me where I am - I'm only sleeping

Everybody seems to think I'm lazy
I don't mind, I think they're crazzy
Running everywhere at such a speed
(Till they find there's no need (there's no need

Please, don't spoil my day, I'm miles away
And after all I'm only sleeping

Keeping an eye on the world going by my window
Taking my time

Lying there and staring at the ceiling
Waiting for a sleepy feeling...

(solo)

Please, don't spoil my day, I'm miles away
And after all I'm only sleeping

Keeping an eye on the world going by my window
Taking my time

When I wake up early in the morning
Lift my head, I'm still yawning
When I'm in the middle of a dream
(Stay in bed, float up stream (float up stream

Please, don't wake me, no, don't shake me
Leave me where I am - I'm only sleeping

נכתב על ידי , 1/6/2004 10:32   בקטגוריות שאלונים  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)