לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

אמסטף


לאור המאורעות האחרונים סביב כלבי האמסטף, ואני מתכוונת, כמובן, לכליאתם, גניבתם מן המכלאות, לכידתם וחוזר חלילה; לאור שלל המכתבים שאני מקבלת חדשות לבקרים אלי דואלי, ואני מתכוונת, כמובן, לתמונות היקרות של בוקי מחבק את שוקי החתול (לא עם הלסת) ואת קוקי התינוק מלקק לבוקי את הזנב (אני לא ממציאה את זה); ו-ל-אור העובדה כי להווי ידוע לכל כי החתול הוא מן השטן; החלטתי לעשות מעשה, וללכת לעבודה.

 

זאת כי אין לי זמן.

לו היה לי זמן, הייתי, בוודאי, כותבת לכם מאסה ארוכה על תולדות הכלב ופועלו, היתרונות שבלסת פלדה, ושלל המידע שניתן להפיק מרחרוח אקראי של מפשעות. בהמשך הייתי מסבירה לכם, כפי שהסבירו לי, שהאמסטף הוא כלב חם ואוהב, רך ועדין, ושהאשם הוא אך ורק בבעליו האכזריים שהופכים אותו למכונת מלחמה משומנת. ולסיום הייתי מגדילה עשות ומראה לכם קשר הדוק בינו ובין הקרוקודיל.

 

מובן שאני מדברת על קרוקודילי מחמד. קרוקודילים חמים ואוהבים, שמסוגלים להעניק שפע של מסירות ותשומת לב.




למען הסר כל ספק, אין לי דבר וחצי דבר נגד כלבי אמסטף. "כלב במלונתו יחיה", זה המוטו שלי.

נכתב על ידי , 28/6/2004 09:25   בקטגוריות למה את תמיד מתחכמת?  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)