לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

טוררררררר


על אף שאני מחזיקה בדעה שכל האנשים שרואים ספורט כלשהו בטלויזיה בכפיתיות, אחת דינם: מריטת ופליקת(*) כל שיער הגוף בלי הרדמה.

(*) מחידושי הקיפוד העברי הראשון

על אף שאני חושבת שמי שצופה בכדורגל יכול במקום זה להרוג את התאים האפורים שלו באמצעים יותר מהנים.

ועל אף שאני חושבת שאין הרבה דברים יותר משעממים מאשר ספורט שלא אתה עושה בעצמך.

למרות כל אלה, אחת לשנה, משתלטים עליי דחפים בלתי מוסברים, כפייתיות שאי אפשר לתאר, ואני נצמדת ליורוספורט בשקיקה, ולא מפסידה אפילו דקה מהשידורים הישירים במשך שלושה שבועות של.... הטור דה פראנס!

כשאני אומרת "צופה" אני לא מתכוונת פה ושם, כשמזדמן. אני מתכוונת, בבית, יום יום, כל דקה שמשדרים. לוקחת חופש, ורואה טור.

חולה על זה.

מעריצה של לאנס (כמה בנאלי) שונאת את אולריך (אבל מעריכה וודסי! מעריכה!) מכירה את הצבעים של כל הקבוצות, בעליה הגאים של חולצת יוסקלטל אורגינאלית, ומשננת את כל השמות הגדולים.

 

היום היתה יריית הפתיחה. סטייג' ראשון, טיים טרייאל (כלומר, כל רוכב יוצא בהפרש של כמה דקות מהרוכב שלפניו, רוכב את אותה כברת דרך, פחות או יותר באותם תנאים, בלי תמיכה קבוצתית, בלי אסטרטגיות ארוכות טווח. רק הרוכב, אופניו, וקסדה אוירודינאמית די דבילית שגורמת להם להראות כמו ראשנים.)

 

היום רכבו בסה"כ 6.1 ק"מ. בתוך עיר בלגית בשם ליאז'. הרכיבה כללה שתי פניות פרסה חדות וקטע רכיבה על לבנים של אקרשטיין. ובכל זאת, ארבעה רוכבים הצליחו לעשות את זה במתחת לשבע דקות (!!!!!!!!!) רבאק. רובנו לא היינו עושים את זה גם עם אוטו.

 

כבוד גדול לקנסלרה הספרדי שעשה את זה בזמן העל אנושי של 6:50. שני האחרים (מקגי וגוטיירז נדמה לי) עשו את זה ב6:58/9. בטיים טריאל יוצאים לפי הדירוג הכללי, כאשר מי שמוביל, יוצא אחרון. מטבע הדברים, לאנס יצא אחרון, שתי דקות אחרי הנמסיס, אולריך. אולריך, האיום הגדול ביותר שלו כבר כמה שנים ברציפות, מי שהצליח לאיים עליו קשות בטיים טריאלז בשנה שעברה, רכב בטירוף. אחרי 7:07 דקות, הוא הגיע במקום העשרים הלא מאיים. אבל לאנס חשק שיניים והגיע לא הרבה זמן אחר כך, בזמן המטורף של 06:52. 

 

בשנה שעברה הייתי מאד פסימית בקשר לסיכוי שלו לעשות את זה בפעם החמישית. הוא כבר לא נראה גדול מהחיים כמו שהוא נראה בשנים קודמות. על הפנים נטולי ההבעה שלו נחרשו לראשונה קמטי מאמץ. דאגתי, אני מודה.

אבל עכשיו אני מלאת עזוז ומאמינה שהוא יעשה את זה, בפעם הראשונה בהיסטוריה, בפעם השישית. זאת אחרי שהוא הרביעי בהיסטוריה בת מאה השנים של הטור שעשה את זה חמש פעמים, והשני שעשה את זה חמש פעמים ברציפות.

 

(ועוד עם ביצה אחת, בנאדם..)






לאנס ואולי בתמונה אפיינית:


לאנס בחולצה הצהובה של מוביל הטור דה פרנס, ואולי צמוד לו מאחור, מנסה לסגור פער של לא שתי דקות על פני 3000 קילומטר


תמונה קצת פחות אפיינית


זאת כי לאנס הוא צנוע ועניו ולעולם לא יתפאר בהשגיו.


כנראה שהוא בדיוק ניצח את הטור כולו או משהו.


ופה רואים את הראס האליל מושך את לאנס, ומאחור, כרגיל..


אולי




די, אל תתלוננו, מה יש? רק לאחת מותר?


חוצמיזה, אם ירצה סוכן הנסיעות, אני נוסעת לראות את הסטייג' הכי קריטי באלפ ד'ואז בעוד שבועיים!!!!

נכתב על ידי , 3/7/2004 21:47   בקטגוריות לה טור דה פרנס  
111 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)