לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

יצורים


החלטתי ללמוד לשחק במשחקי מחשב.

 

כלומר, תמיד שיחקתי, מאז שאני זוכרת את עצמי, אבל בעיקר במשחקי חשיבה ובפאזלים מאד מתוחכמים. אני מאד טובה בזה (זהירות, ממכר).

אבל אף פעם לא נכנסתי לעמקם של משחקי אסטרטגיה או לשוּטרים למיניהם. ועכשיו אני צריכה את זה בשביל העבודה.

 

אז לפני כמה ימים ביקשתי מהמפלצת שתלמד אותי. המפלצת היא ממש אלופה בדברים האלה. שלא לדבר על זה שיש לה ספריית משחקים שלא היתה מביישת את הספריה העירונית (אילו היתה אוספת משחקים ולא ספרים.)

 

מיד למחרת קיבלתי דיסקים של Impossible Creatures, משחק אסטרטגיה מגניב שגולת הכותרת שלו (לדעתי) היא יצירת בני-כלאיים משלל חיות.

אפשר לעשות קיפול (קיפוד וחתול) או ארנשופים, פיראנופוטם וצרעת שלמה. תקצר היריעה מלתאר את שלל היצורים, תכונותיהם הפוטנציאליות והאושר הגדול כשעושים לראשונה הכלאה בין לובסטר לבין דרבן.

אבל הכיף הגדול באמת זה לתת להם שמות.

 

החביב עליי ביותר עד היום היה שילוב של בואש וזאב. קראתי לו Wolfkunk.

 

אותי, זה מצחיק.



לבקשת הפאצ'ולי: פילעה (הכי קרוב לפילבוב שהצלחתי לעשות)




נכתב על ידי , 29/7/2004 16:52   בקטגוריות שריטה  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)