לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

אמרתי לכם


כותרת ראשית - זיגפריד טעה, קיפוד כזה צדקה, לדרדסים שלום.

לא שאני רוצה להתעלל בגופות. באמת שלא, וזיגפריד באמת אף פעם לא טועה, ולכן בכלל לא התווכחתי.

מצד שני, גם אני אף פעם לא טועה. יש מי שיחשוב שזה יגרום לקונפליקטים. אותו מישהו מזניח את העובדה שכששני אנשים אף פעם לא טועים, הם גם תמיד מסכימים.

 

מכל מקום, כמה שזיגפריד שונא לטעות*, יותר מזה אני אוהבת להיות צודקת.

ומילא בעניינים של מה בכך. מדובר בעניינים שברומו של עולם - דרדסים.

 

וכעת להערה אישית של העורכת: זיגפריד, אהבָתי, אתה החכם באדם ואוטוריטה מוחלטת בעיניי בכל הנוגע לדרדסים, לגרמנים, לכשרות ולשלל דברים אחרים. כמו שנאמר בכתובים; ...משהו עם גזר. 

* מומלץ ללחוץ על הלינק כדי להבין במה מדובר.





אני מנסה להשיג כרטיסים להופעת הזריחה של מתי כספי במצדה הלילה.

איך זה בשביל ספונטניות?



ולסיום, נמצאה האבדה!

כל האימיילים שלי מישרא שנעלמו לבלי שוב (?) נמצאו בפולדר BULK של ההוטמייל שלי.

אני מתקשה להאמין שאני אעבור עכשיו על כמה מאות או יותר דואלים, למרות שאת המכתבים האישיים אני אנסה לאתר. עמכם הסליחה.

מכל מקום, מסתבר שהוטמייל עשו מני שדרוגים לאנטיוירוס שלהם ועל הדרך גם חיזקו את הביצורים סביב האינבוקס.





מה שגורם לי לחשוב על קהילה שלמה של כותבי וירוסים למחייתם, שלא יכולים לשלוח איש לרעהו את יצירי כפיהם להתפאר. זה פוגע בתיקון הראשון לחוקה לדעתי.

נכתב על ידי , 3/8/2004 09:19   בקטגוריות יום הילד&catdesc= יום הפרח ויום השנה  
118 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)