לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

ניגוב


אתמול הלכנו לפסטיבל החומוס, בגלל זה "הפסדנו" את הענקת מדליית הזהב הראשונה לספורטאי שאזרחותו ישראלית, שלא לומר "ממוצא ישראלי". הפסדנו (אוי, לא. ) את לימור לבנת מחפשת את המצלמה, ואת הבזיון שבהתנפלות האוהדים, אחד מהם (מהמביכים יותר ) אני מכירה אישית.

 

הלכנו הלכנו, פתאם! רציתי פיפי. אממה, על אף שלא היתה לי בעיה עם מציאת פינה או שיח שבו אתן דרור למימיי, היה חסר לי פריט מאד חיוני להשלמת המשימה בהצלחה: נייר.

 

קיפוד כזה: אני נורא רוצה פיפי, אבל אין לי עם מה לנגב.

זנגול: קחי פיתה.

 

 

(לנגב? פסטיבל החומוס? גט איט?)

נכתב על ידי , 26/8/2004 12:17   בקטגוריות לשון ברוטב  
81 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)