לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

פרטיקולרות


אתמול ראיתי "The Blue Planet" בBBC. הפרק היה על חופים. היה באמת מאד מעניין. דיברו על צבי ים המקננים באיזה אי זערורי ונידח שהם שוחים אליו כו-לם כל הדרך מברזיל, מטילים כמה מליוני ביצים ביחד, ואז כמה מליוני שקנאים, אנפות, סולות, ותניני ים (יש דבר כזה תניני ים. אל אלוהים.) ועוד חיות באים ואוכלים אותם בחגיגה קולינרית מרהיבה. דיברו על אלבטרוסים, על דגים שבאים במליונים להתאבד על חופי ניו פאונדלנד ועוד. ואז... אני נאלצתי לשפשף את עיניי כדי להיות בטוחה, דברו על כמה סוגי ציפורים, סוג אחד שלא אכפת לה כל כך אילו דגים היא אוכלת, בעוד הציפור השניה, שלא כל כך הבחנתי בשמהּ כי הייתי עסוקה בלשפשף את עיניי למקרא התרגום הדפוק:

is very particular about its food

מסתבר שגם הפרטיקולרות אוכלות בחופים.

נכתב על ידי , 27/10/2004 12:03   בקטגוריות לשון ברוטב  
107 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)