לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

רכיכה


מכריזה בזאת על כשלון חרוץ בניסוי. אני מכורה למסכים. <לקרוא בטון של סרט ערבי> "מה אעשה? מה אעשה? יא רבי! אייי!!!!" <סוף טון כנ"ל> בהזדמנות זאת, אם מישהו מצא את תאי המוח שלי שהלכו בהריון ובלידה של הצאצאית, יתכבד נא לשלוח לי אותם בדואר אויר או בספינת יבשה. אני נהיית מטומטמת יותר ויותר עם כל יום שעובר. (אולי חלק מתאי המוח עובר אליה בחלב, והיא נהיית יותר ויותר חכמה. המנוולת כבר עכשיו יכולה להיות פרופסור מן המניין בפרינסטון אם היא רק שמה עקבים.) זה כבר לא מצחיק העניין הזה. אני מתחילה לחשוש שאם יום אחד החתול יתחיל לדבר על הרחבת המשפחה רק מההלם אני אתחיל להזיל ריר ולחבוט לעצמי בראש בתנועות קצובות (בלי לפגוע במזילי הריר וחובטי הראש בתנועות קצובות, אחרי הכל כולנו בני אדם.)
נכתב על ידי , 8/9/2008 06:19   בקטגוריות חיים קשיי הקיפוד  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)