לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שתן


ג'ורג' השתין על רצפת העץ. מסריח עד לשערי שמים.
החתול ניקה ושם חומר נגד הסרחות שישב קצת.
הקטנה אצה רצה לבדוק מה שלום יצור הבית החביב עליה וה-ח-ליקה במסדרון.
מצאתי אותה שוכבת על הגב בשלולית של חומר ניקוי (אקולוגי) ומחכה.
הבטתי מלמעלה והיא אמרה לי "אוי. נפלת."
(במקום שהשתן יעלה לה לראש היא הורידה את הראש אל השתן. גם דרך.)

אתמול היינו בהופעה חיה. מצחיק איך שילדים יכולים או לרקוע או למחוא כפיים, אבל לא שניהם ביחד.
אני צריכה להראות לה איך אני טופחת על הראש ומסובבת יד על הבטן.
זה כבר יעסיק אותה בחודשים הקרובים.
נכתב על ידי , 12/7/2008 19:14   בקטגוריות הכל אמת, יום הילד&catdesc= יום הפרח ויום השנה, משפחתי וחיות אחרות, קובץ מחשבות על ג'ורג', שאני אשפשף?  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אילת


בואי נימלט מן האספלט ומן הערים המקומטות
בואי ננהג ארבע שעות אל החופים הרועשים
בואי לאילת לאילת

בשיער מסריח שפרע הפיח
אתה שרוע לי כמו לטאה
הדולפין אשר נמלט מעמקי מפרץ אילת
לא הפתעה

תנו לי סופשבוע בקניון לנוע
וויזה יבטלו לי הכרטיס
בין הערס והמוכרת אני לא מסתדרת
כי זה עושה לי חור בכיס

בקיצור, בפעם המאה, שתהיינה לכם שנים רבות מאד טובות מאד. עכשיו צאו לי מה$#%, אני בחופש.
נכתב על ידי , 5/10/2005 13:08   בקטגוריות יום הילד&catdesc= יום הפרח ויום השנה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נכדים


אני חושבת שיותר מכמה שילדים הם נחת, נכדים הם נחת.

 

שְפָּץ הוציא את הפרח השנתי שלו:

 


ממממ-קיי. לא מצאתי את התמונה של שפץ. אז הנה מטחנת הפלפל במקום.


מעולם לא טענתי שהאבטלה מיטיבה עמי. אם להודות על האמת, מיד בתום השבוע הראשון שבו אני נחה וישנה כמו שהתכוון אלו-יים, אני מתחילה לחוש אי נוחות קלה ולאבד עניין בלכבס. אני לא טוענת שאין אלמנטים של גאווה בלכבס (8-10 מכונות בשלושה ימים, אבל מי סופר?)אבל איכשהו הם ממצים את עצמם מאד מהר (האלמנטים). אז אני מתחילה לעבוד שוב. מאד בקרוב. וזה יהיה קצר ובוודאי מאד מאד נחמד. ואז כבר נגיע לעונה של ההימלאיה ונדבר על חופשה וטיול וכל זה.


נטענו פה טענות על מגיפת התפטרויות בקרב שוכני מעון-ישראבלוג לקשי יום. יתכן שיש דברים בגו. אני חושבת שברגע שקהיליה מכילה כמה מאות אלפי אנשים, זה כבר לא מאד מפתיע שכך היא. ל-עומת-זאת, ולחלוטין מבלי לעלות בקנה אחד עם הטיעון המוחץ שזה עתה העליתי פה (*), אני קצת מבועתת ממגיפת הלידות.

זה לא מדבק אינשאללה.


ואם בתינוקות עסקינן (הופ, סוגרים מעגל) אז ישבנו אני וחתולי להגות בשמם של ילדינו שטרם נולדו (וטוב שכך, ומיד תדעו למה) והתגלעו בינינו אי הסכמות. בעיקר על רקע זה שחתולי לא מאמין בלתת שמות של בנים לבנות. אני רוצה את דעתכם. אנא דרגו את השמות הבאים. (סימנתי את האהובים עליי יותר בBOLD)

אם יהיה לנו בן:

זפק, שסק, עפץ, שגם, גלד, נמק, רמץ, שוע, וגזר.

ואם בת תהיה לנו:

זפת, שלבקת, כפית, מרית, אצה, כינה, חבית, חיפושית, ושלולית.

הכי בא לי על "זפק וזפת" אבל לא בטוח שיצא לנו בן ובת. טפו טפו, נעשה הכל בשביל בן ובת. אפילו נשתה חשיש.


(*) למי שלא בקיא ברזי הלוגיקה, וריבוי שלילות אינו משאיר אותו בלתי מבולבל, אז יופי. להיפך! לא יופי.

אלה שלא, יבינו שזריתי לי מלח על הפצעים, תפסתי את עצמי עם המכנסיים למטה ודרכתי לעצמי על היבלת בעת ובעונה אחת.

נכתב על ידי , 9/6/2005 19:45   בקטגוריות יום הילד&catdesc= יום הפרח ויום השנה  
97 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)