לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דובי


רק מעדכנת. בכל זאת עברו יום יומיים והיו שניים שלושה שינויים...

אז חזרנו בתשובה, ואז בשאלה, נסענו להודו והפכנו לבודיסטים, חזרנו והפכנו לנודיסטים.
אח"כ נכנסנו להריון וילדנו שלישיה מקסימה (שתי הבנות היו סיאמיות, אבל הפרדנו אותן עם מסור חשמלי ומסקינג טייפ) הבן הרגיש קצת מחוץ  לשמחה, אז הורדנו לו את היד והדבקנו עם דבק פלסטי. יצא מאד אמנותי.

ואז ג'ורג' ילד שגר מופלא של חמישה חתולים, שני פינצ'רים ודנית ענקית אחת. הכל הלך בסדר, עד שהחתולה דרשה חדר משל עצמה, מה שמאד הרגיז את הדנית, שדרכה לה על הענבים. אז הוצאתי את כולם החוצה ואמרתי להם שאם הם רוצים לחיות איתנו שיתכבדו לשלם שכר דירה ולעזור בעבודות הבית, אחרת אני, את זה, לא מנקה.

האיש קיבל משרת זהב על תחנת החלל סיר. שזה כמו מיר, רק של האוזבקים. הוא די מרוצה מהסידור הכלכלי אבל לא מהיציאות הביתה ולא מהחליפה המוזהבת שלוחצת לו מתחת לבית השחי ועל הענבים. אני אומרת שיחזיק מעמד שנה שנתיים וכשעסקי החלל יתפוצצו, שיביא מכה ויצא מהבועה.

בינתיים רוב הכסף יושב על עסקי חלל, אבל תמיד משקיעים חלק קטן בלואו-טק. (שתי חברות בתחום הבנייה, אחת מתמחה בדבקים פלסטיים והשניה במסוריות. אבל אל תגידו מי אמר לכם, כי בעצם אסור לנו לסחור בהן, כי הדנית היא המשנה למנכ"ל.)

בדיוק חזרנו מחופשה משפחתית. ראינו גריזלי ושני זאבים אפורים צדים ביזון, במו עינינו.

הכל אמת.
טוב, כמעט הכל.
טוב, רק הדובי.

(והזאבים והציד והביזון. שהיה חולה, אז זו ממש לא חוכמה שהם הצליחו לצוד אותו. זה אמור להיות ב-NGC מתישהו.)
נכתב על ידי , 11/7/2008 01:58   בקטגוריות האגף הסגור, הכל אמת, למה את תמיד מתחכמת?, מפגרת&catdesc= אבל אופטימית, מקשקשת בקומקום  
99 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שירי הלל


שיר לשירה

- מה סופגנייתך נוטפת ריבה, שירה שירה

  מה סופגנייתך נוטפת ריבה, ועל מה זה ליבי כה עלץ? הא!

  כי קיבלתי המתכון מאמך! (- אמי? אמי?)

- כן קיבלתי המתכון המופלא. הא!

 

שיר לרל"ע הפטרונית

היא הלכה אל הדואר

בידה מעטפה

בעיניכם היא רטובהולאמעמבה

ובעיניי היא נותנת חסות

הו פרו לי פרו

ליבי היום פרופרו

אם רל"עה איננה

אני עמבה

נכתב על ידי , 27/12/2005 16:54   בקטגוריות מקשקשת בקומקום  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזמן


אז ככה.

מזמן (אבל מזמן) לא ראיתי סרט טוב באמת. האחרון שראיתי היה צ'יקן ליטל, והוא היה... איך לומר... די רע. אפילו זאק בראף לא עזר ולמעשה הקול שלו נשמע די לא מתאים לאפרוח נוירוטי עם ראש ענק.

מזמן (אבל מזמן) לא אכלתי במסעדה טובה באמת. כן כן, אפילו השכונתית האלמותית החליפה את השפים הגאונים באיזה כוכב עולה בשמי הקולינריה (מישהו עם נסיון בשמים עטורי כוכבי גומיו) שבמלוא הכנות משעמם לי את הצורה עם הקלמארי המושלמים שלו.

מזמן (אבל מזמן) לא קראתי ספר טוב באמת. אפילו את ג'אספר לא בא לי לפתוח ואני מחכה לשלישי. לבושתי, הספר האחרון שקראתי מכריכה לכריכה בנשימה אחת ובהנאה מופלגת היה הארי פוטר.

מזמן (אבל מזמן) לא הייתי בחופשה טובה באמת. האחרונה היתה לפני כמעט שלוש שנים (מצמרר) בניו זילנד, שם התחתנו, קפצנו ממטוסים ועשינו כמה מהטרקים היפים בעולם. היתה חופשה באמת טובה. אבל מה, מזממממאאאאן...

מזמן לא קיבלתי מסאז' טוב, לא יצאתי לפיקניק, לא עשיתי אמבטיה מפנקת, לא למדתי משהו מרתק, לא לימדתי, לא צחקתי כמו שצריך, ככה ממעמקי הבטן, לא רכבתי על אופניים, לא נסעתי ברכבת, לא שכבתי בדשא בלי קקי של כלבים וסתם נהניתי לי מקרני שמש אביבית.


זוהי הודעה מוקלטת לפטרונית האומנויות שלי שקנתה לי פרו:

הלנצח רשעים יעלוזו?! לא ינום ולא ישן שומר ישראל, לא כל הנוצץ זהב, כל כלב בא יומו, ואם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר???

ובמילים פשוטות: תודה רבה נשמה שלי, אני עכשיו אשב יום יום ואנסה להפיק פניני חוכמה כדי לא להשחית את כספך לריק, כולי תקוה שלא אאכזבך. חן חן.

נכתב על ידי , 24/12/2005 22:36   בקטגוריות מקשקשת בקומקום  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)