לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

האם את/ה טרוריסט/ית אידיוט/ית?


יליתי את רוב השבת שלי בלמלא טפסים לשגרירות ארה"ב. הייתי צריכה לעצור כמה פיהוקים, אבל אני חייבת להודות להם על ההומור הפנימי, אחרת הייתי מתה משעמום. אחרי שמילאתי את כל הפרטים של כולם באופן מייגע למדי, כולל כל הכניסות והיציאות של החתול בנסיעות העסקים שלו בחמש השנים האחרונות (שוט מי נאו, פליז) אחרי שסיימתי להעלב מזה שמכיוון שאני לא עובדת ההשכלה שלי לא מעניינת אותם (ולמדתי במוסדות להשכלה גבוהה מן הטובים שיש בארץ כולל לתואר שני) הגעתי לחלק הכיפי וההומוריסטי. שאלות שאני יכולה רק לשים אותן תחת הכותרת "השאלות למקצוען האידיוט."לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/2/2011 19:34   בקטגוריות ביקורת מוקפדת, למה את תמיד מתחכמת?  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביומטריה


לפני יומיים ניסו לכפות עליי הר כגיגית (נו, זה כזה ביטוי נחמד, אני אשתמש בו קצת שימוש יתר ברשותכם) את קיומו של אלוהים על ידי טיעון טביעות האצבעות. יו קנואו דה רוח אוב דה טיעון, נוֹאו? - "זה שבין כל כך הרבה אנשים, (אוטוטו שבעה מליארד!! איזה פחד..) אין שניים עם אותן טביעות, זה ממש לא יאומן! איך מתכננים דבר כזה?!"

ואז בא הבלוט, וכתב את זה על זה.
"תמצית"??? יחרב ביתכם...
מן הכתבה: "ההצעה קובעת כי אדם שיסרב לספק למשרד הפנים את האמצעים הביומטריים, צפוי לשנת מאסר והוא לא יהיה זכאי לתעודת זהות או לדרכון."

ואני אומרת -
אין שום הוכחה שאמצעים ביומטריים הם יחידאיים.
מצד שני, בהתחשב באורך הקוד ובכמות הדגימות הקטנה (כולו עשר בגובה תשע :P) זה יהיה הרבה יותר מדהים לו נמצא שניים עם אותן טביעות.
מצד שלישי, תאומים הם בעלי אותו הקוד ולא אותן טביעות.
מצד רביעי, זה מזכיר קצת את 1984.
מצד חמישי, לא קראתי את 1984. השורות היו לי צפופות מדי.
נכתב על ידי , 26/8/2008 23:55   בקטגוריות למה את תמיד מתחכמת?, שירות לציבור  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דובי


רק מעדכנת. בכל זאת עברו יום יומיים והיו שניים שלושה שינויים...

אז חזרנו בתשובה, ואז בשאלה, נסענו להודו והפכנו לבודיסטים, חזרנו והפכנו לנודיסטים.
אח"כ נכנסנו להריון וילדנו שלישיה מקסימה (שתי הבנות היו סיאמיות, אבל הפרדנו אותן עם מסור חשמלי ומסקינג טייפ) הבן הרגיש קצת מחוץ  לשמחה, אז הורדנו לו את היד והדבקנו עם דבק פלסטי. יצא מאד אמנותי.

ואז ג'ורג' ילד שגר מופלא של חמישה חתולים, שני פינצ'רים ודנית ענקית אחת. הכל הלך בסדר, עד שהחתולה דרשה חדר משל עצמה, מה שמאד הרגיז את הדנית, שדרכה לה על הענבים. אז הוצאתי את כולם החוצה ואמרתי להם שאם הם רוצים לחיות איתנו שיתכבדו לשלם שכר דירה ולעזור בעבודות הבית, אחרת אני, את זה, לא מנקה.

האיש קיבל משרת זהב על תחנת החלל סיר. שזה כמו מיר, רק של האוזבקים. הוא די מרוצה מהסידור הכלכלי אבל לא מהיציאות הביתה ולא מהחליפה המוזהבת שלוחצת לו מתחת לבית השחי ועל הענבים. אני אומרת שיחזיק מעמד שנה שנתיים וכשעסקי החלל יתפוצצו, שיביא מכה ויצא מהבועה.

בינתיים רוב הכסף יושב על עסקי חלל, אבל תמיד משקיעים חלק קטן בלואו-טק. (שתי חברות בתחום הבנייה, אחת מתמחה בדבקים פלסטיים והשניה במסוריות. אבל אל תגידו מי אמר לכם, כי בעצם אסור לנו לסחור בהן, כי הדנית היא המשנה למנכ"ל.)

בדיוק חזרנו מחופשה משפחתית. ראינו גריזלי ושני זאבים אפורים צדים ביזון, במו עינינו.

הכל אמת.
טוב, כמעט הכל.
טוב, רק הדובי.

(והזאבים והציד והביזון. שהיה חולה, אז זו ממש לא חוכמה שהם הצליחו לצוד אותו. זה אמור להיות ב-NGC מתישהו.)
נכתב על ידי , 11/7/2008 01:58   בקטגוריות האגף הסגור, הכל אמת, למה את תמיד מתחכמת?, מפגרת&catdesc= אבל אופטימית, מקשקשת בקומקום  
99 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)