לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ככח"ש מב"ז


לא רוצה להצחיק אתכם, מה תעשו לי?

איזה לחץ. אני מתיישבת מול דף "עריכת בלוג" וקופאות לי הביציות מרב מתח.

להצחיק את כולכם. את הקהל האנין והמתוחכם, ואת בן החמש-עשרה המזדמן. ועוד בסוף שזה גם יצחיק אותי.

שנון שנון שנון, מצחיק מצחיק מצחיק.

סעמו. מה אני? ליצן?

 

סליחה רגע, לא היינו כבר בסרט הזה? לי זה נשמע מוכר. שוין, אז היינו. גם ככה הזכרון של אנשים זה לא מה שהיה פעם. ולראות סרט כמה פכמים זה לא כל כך נורא. במיוחד אם זה סרט טוב. אבל באמת, אל תפריעו לי ללהג. אני נהנית מזה. בסה"כ אני בנאדם נחמד, באמת. אז מה זה כבר פטפטת קטנה ביני לבין עצמי? נכון? זה הלא הבלוג שלי. ומותר לי לעשות בו ככל העולה על רוחי, ונכון לכרגע, זה מה שעולה על רוחי. שנו את זה, נראה אתכם. חכמים בלילה.

 

פייר להגיד לכם? היום צחקתי כמו שלא צחקתי כבר חודשים. ואפילו בלי החכם נקדימון (שכבר נהיות לי רעידות אם אני לא שותה איתו קפה אחד ביום). לדגיג היתה פליטת פה פרוידיאנית אחול שרמוטה, והוא קרא לכלבה שלו בשם של אשתו. מט-ע-מים אני עוד אעשה מזה. חכו חכו. חוכא ואיטלולה אני אעשה ממנו. הבעיה העיקרית היא שאין את מי לסחוט. מדובר במלאך. הלא גם ככה כל מה שאני אבקש ממנו הוא יסכים. אז כל העוקץ בלתלות חרב מתהפכת מעל לראשו מתקהה ומאבד מהכיף שלו. אנשים הם חארות אני אומרת לכם. פשוט נבלות. אפילו לסחוט אותם כבר אי אפשר מרב שהם בסדר.

 

זה לא שאני לא יכולה, you know, לכתוב לעצמי איזו הלצה חביבה. דברים שמצחיקים רק אותי ואת שמץ החברים שעוד נותרו לי מהימים הפרועים בשלוותא. נגיד, אמרות שפר על תימה מסויימת. היום יצא לנו "אל תבדוק לסוס מת בין השיניים." או "אין הנחתום מעיד על סוסתו." אחח ימי שלוותא. ימים נפלאים שבהם כתבתי "אבא גנוב או מוות?" בלי לדפוק חשבון, והבנות פה עשו שאני אעשה במכנסיים. איפה איפה היא הגולדפיש? איפה הפלסטיק? מה קרה לשייני? למה איתי צור לא מופיע מתחת לכל אבן שמרימים? (רק מתחת לסלעים גדולים) היו קטעים פה וו-הו-וו. עכשיו זה אני והמבקרים. "יותר מתאים לי אפור צדפה בכפתורים." "את לא חושבת שהגיע הזמן לרענן?" "תרגשי אותי." "תרענני אותי."

 


לא סביר ולא סביר נה נה נה נה נה. אותך לאמא.


טוב לך?!

 

 

מן הון להון, קבלו משחק ככח"ש מב"ז. מזכיר קצת את Neverhood רק בFLASH. ויש עוד מאיפה שזה בא.

נכתב על ידי , 7/12/2004 22:48   בקטגוריות לא ממוין  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חגיגות


במסגרת העובדה שאני מוצאת כל העת סיבות למסיבה, מחר אני וחתולי נשואים שנה למניין הארץ הזו.

שנה, שלושה חודשים ושבוע למניין הארץ התיכונה.








דרך אגב, בעוד כמה שבועות הוא נוסע לטיול אופניים של כמה שבועות באירופה. הוא, עצמו, אופניו ואוהל. אני נשארת פה להביא אוכל הביתה.


מבטיחים להחזיק לי את היד?

נכתב על ידי , 30/5/2004 14:19   בקטגוריות לא ממוין  
99 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תירוצים


הסיבה שאני לא כותבת היא...

א. אני עושה הרבה מאד מבחנים ועוברת ראיונות וככלל, העולם האמיתי מציק ומטריד את מנוחתי.

א.1. לא הצלחתי למצוא את הדיסקית שלי.

ב. לא היינו "לבד" בשבועות האחרונים. והמבין יבין. והמבין לא ידבר על זה.

ג. הכלבה שלי מתה. (היא באמת מתה. אבל זה היה מאד מזמן. והיא כבר לא אוכלת שיעורים. מצד שני, כלבות, יש יותר מסבתות בעקרון.)

ד. התחלתי אטקינס. נראה מה יהיה.

ה. בעברית יש ביטויים ממש מחורבנים כדי לציין מיני מאורעות חודשיים, אחד החביבים עליי באנגלית הוא I am visited by my auntie Flo. אבל זה לא תירוץ. רק סיבה לזה שאני מקופלת בתנוחה עוברית 24 שעות ביממה ואוכלת נורופנים בכפית.

ו. אבל יש הרבה תמונות מלונדון. לפחות שתיים מצטיינות יומיות!

ו.1. בניתוח לאחר המוות מצאו את הדיסקית בקיבה של הכלבה.

ז. איחלתי לחיילת הצלחה.

 

המסדר יעבור להקשב, מסדר, הקשב!

נכתב על ידי , 19/4/2004 10:36   בקטגוריות לא ממוין  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)