לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יחסינו לאן


מצד אחד, בוערת בי האש לכתוב בלוג. משהו כזה קליל-אך-אישי, כבד-ראש-אך-מחוייך, ביתי-אך-חובק-עולם, אישי-אך-פוליטי, וכו' וכו' וכיוצא באיילה. 
מצד שני, יענו, יש בלוג. נותר לכאורה רק לחָבְּרֶן אותו לפייסבוק לצָיְיצֶץ אותו בטוויטר ולצעוד איתו לעבר השקיעה. בקטנה.
לא?

לא. משקעים, וזה. נו. נראה לי שנצטרך המון שעות תרפיה קודם. 
לא?

וכאילו לא חסרות לי תהיות קיומיות, בא הקטן ומושך לי בוויירלס-יואסבי. רפטטיבית.
הורות לשניים זה מסע גילוי.
מגלים כמה קללות בערבית עם הרבה ססססססס בהן אפשר לסנן בעודי מקלידה ביד שמאל וביד ימין חובטת בו כמו במשחקי הארקייד האלה עם החפרפרפרות.
נכתב על ידי , 29/8/2010 22:21   בקטגוריות ילדים זה שמחה. לאיד., משפחתי וחיות אחרות  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קוראת


היא: אמא, איך כותבים פרה באנגלית?
אני: C, O, W [ובלב - מה באנגלית, באמאשלך??]
היא: וואלה? חשבתי בK.
[שלוש ו11חודשים.]
[שזה כמו שש מאות תשעים ותשעה שקלים ותשעים אגורות.]


מדברת לעצמה -
- מה כתוב פה? עָ-טָ-אָ-לֶ-אֶף

אנחנו עושים אנסקולינג.
ככה עובדים על עצמנו כבר כמה שנים ש"לא משנה מתי שזה יבוא, זה בסדר, כי זה יבוא ממנה. אם זה יבוא בגיל תשע, גם בסדר. אנחנו לא לחוצים. באמת שלא." ואז היא הולכת והורסת לנו את כל הפאסון. סססאימאשלה.
נכתב על ידי , 13/5/2010 20:56   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עתיד


לקטע המלא...
נכתב על ידי , 27/1/2010 23:04   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)