לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי הוא בלוג פרטי ואיש לא יגע בו בלי רשותי


הבלוג שלי הוא בלוג פרטי, ואיש לא יגע בו בלי רשותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תשובות לשאלון השבועי


כמה בני זוג היו לך עד היום (כולל הנוכחי אם יש)?
נא להגדיר "בני זוג".

בהתאם להגדרה התשובה עשויה לנוע בין שבעה (יחסים של יותר משנה) לבין מממ... (כמה מאות זה שרמוטה?)

 

כמה בני זוג היו לבן/בת זוגתך עד היום (כולל אותך)?
1 ואוי למי שירמוז אחרת

כמה זמן נמשכה מערכת היחסים הכי קצרה שלך, מי סיים אותה ולמה?
או, זה סיפור מאד יפה. דווקא סיפרתי אותו פעם פה.

כמה זמן נמשכה מערכת היחסים הכי ארוכה שלך, מי סיים אותה ולמה?
מערכת היחסים הכי ארוכה שלי עדיין נמשכת יקיריי

האם יצאת לבליינד דייטים, וכמה?
שלושים שנה, לך תספור...

מה יחסך לבליינד דייטים?
שקילות.

(סימטרי, רפלכסיבי, טרנזיטיבי.)

לשני האנשים שיבינו את זה: זה עמוק ביותר זה. אני, מעצמי? התפעלתי.

מה הדבר הכי מביך שקרה לך בדייט?
ר' תשובה לשאלה ג' סעיף קטן 3.

האם יש לך אקס מיתולוגי ומה טיב הקשר ביניכם היום?
ודאי שיש.
טיב הקשר?


במילה אחת? טוב.
בארבע מלים? לא כל כך טוב.
בקצת יותר מלים? שיתעוור אמן הנבלה.

נכתב על ידי , 4/5/2005 21:07   בקטגוריות גברים זה לא במבה  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחורימים


מה את חושבת על מי שמתחיל איתך בבית קפה?
שיש לו טעם מצוין, אבל הוא קצר רואי. לא רואה טבעות, מסכן.

איפה נראה לך שהכי טוב להתחיל עם בחורים/רות ?
בים.
רק בים.
אפשר להגיד להם "מותק, אתה מוכר לי מאיזשהו מקום. אני בטוחה שכבר ראיתי פרווה... אה.. שיער חזה כזה איפשהו."
או "סליחה, מה השעה? שלוש וחצי? תודה, אני באמת נורא ממהרת."
או "מה בחור יפה כמוך עושה במקום.. אה... רטוב כזה?"

האם את מאלה שאוטומטית דוחים מישהו סתם?
חד משמעית כן.
זה עניין קטנוני, אני יודעת, אבל איפה אני אכניס עכשיו עוד בנאדם במיטה שלי ושל חתולי? גם ככה אנחנו רבים על השמיכה.

האם היית מעיזה להתחיל עם מישהו שממש מוצא חן בעינייך אבל לא שם לב אליך?
הייתי מעיזה. אבל אני בעיקר מאמאשלי.

איפה ואיך הכרת את 2 החברים האחרונים שלך?
על ה"חבר" האחרון שלי, סיפרתי לכם בפרוטרוט.
על השני, גם סיפרתי לכם, אבל לא בפרוטרוט.

מה הכי חשוב לך אצל גבר ?
שיקשיב לי, שיחבק אותי, שיכתוב לי שירים, שיחשוב שאני הכי יפה בעולם, שלעולם לא יעזוב אותי, שיגיד לי שהוא אוהב אותי, שיקנה לי פרחים, ש...

אוי, די די..
בעעע.
נכתב על ידי , 22/8/2004 09:18   בקטגוריות גברים זה לא במבה  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפרט


בעקבות שיחה עם נגב על מפרטים, הייטק ומה שביניהם, נזכרתי בסטריפ הזה, וערכתי אותו לעברית.



מה שהביא אותי לחשוב מה היה עולה בגורל הגבר האידיאלי שלי ושל הבנות, אילו היינו מחליטות לייצר אותו...


דיסקליימר: אינני לרגע רומזת שהבחור משמאל הוא לטעמי, או שהבחור מימין איננו לטעמי. התמונה להמחשה בלבד.

נכתב על ידי , 19/8/2004 10:43   בקטגוריות גברים זה לא במבה  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




194,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקיפוד כזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קיפוד כזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)