לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחור זה המוות, לבן זה החיים, אבל ככה, ברא אותנו אלוהים - הבלוג של ענתו'ש!


אתם בכניסה לבלוג הכי ש=ה שתראו! הבלוג מפוצץ בתמונות, מלא חוויות, ועוד מלא דברים שמספרים על החיים בכלל, ובעיקר שלי, דרך העיינים שלי, לראות כל מה שקורה איתי - ענת! אזז תיכנסו - ותתקשרו אלי אם תצליחו לצאת!

כינוי: 

בת: 31

MSN: 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

חג ה"אהבה"


ככה לא דמיינתי את יום האהבה...

דמיינתי לראות בנים..

לא ראיתי...

דמיינתי שמישו יקנה לי מתנה, יצא לי לצאת איתו...

ואולי הייתי מסכימה אם הוא היה מוצא חן בעיני..

אז למה לא?!

האמת, קראתי באישהוא מקום שרק 23% מאלוכסיה חוגגים אותו..

והשאר סובלים..

כל מי שסובל מיום האהבה מוזמן להגיב..

ומי שלא >>>>>>>> גם מוזמן...

 

נכתב על ידי , 20/8/2005 00:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יש לי בלוג עיצובים חדש:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=155983

אתם מוזמנים להכנס ולהזמין:

באנרים, חתימות עיצובים גליטרים ועוד!

 

ואתם יודעים מזה אומר?!

שהבלוג זה או יסגר (אני לא אעדכן אותו) או שאני אעדכן פחות..

בינתיים אני לא סוגרת!

נכתב על ידי , 18/8/2005 17:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב לשירו'ש (שירו'שה)!


העיצוב ל...:

 

 

כותרת לתחילת הבלוג:

היא גדולה מדי אז זאת הכתובת שלה:

http://img365.imageshack.us/img365/2968/14oo1.jpg

 

לרשימות:

הלינקוק:

המפריד:

החתימה:

ואת זה את שמה ברשימות:

 

טוב, אני ממש אהבתי מקווה שאהבת. אז תזמינו עוד ותגיבו ושיר תגידי לי אם אהבת או לא!

חולה עליכם בדםםם..

ענתו'ש!

נכתב על ידי , 17/8/2005 13:28  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתי מקורית! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתי מקורית! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)