לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שחור זה המוות, לבן זה החיים, אבל ככה, ברא אותנו אלוהים - הבלוג של ענתו'ש!


אתם בכניסה לבלוג הכי ש=ה שתראו! הבלוג מפוצץ בתמונות, מלא חוויות, ועוד מלא דברים שמספרים על החיים בכלל, ובעיקר שלי, דרך העיינים שלי, לראות כל מה שקורה איתי - ענת! אזז תיכנסו - ותתקשרו אלי אם תצליחו לצאת!

כינוי: 

בת: 31

MSN: 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

עיצוב חופשי 2


 

 

אצלי מציון! אחי התגייס היום ]= אני אתגעגע אליו!

למדתי אתמול איך להכין מברשות...

אני אתן לכם בקרוב הסבר!!!!

אבל המטרה של הפוסט הזה זה העיצוב החופשי השני -

אז בבקשה... והוא שוב רק לבנות אז בנים אם אתם רוצים עיצוב תגיבו!

ובכלל מי שרוצה להזמין משו בגרפיקה (חוץ מגליטרים המחשב שלי לא בסדר בזמן האחרון) מזומן!

ואם מישו לוקח ת'עיצוב שיגיד לי באיסי או בתגובות!

אז במקום סתם להאריך בקשה:

 

כותרת לתחילת הבלוג -

זאת הכתובת כי היא גדולה מדי

http://img22.imageshack.us/img22/9377/15er1.jpg

 

 

לרשימות-

ואחד ריק ליתר בטיחון אם שכחתי משו:

אוקי וזה העיצבה לי אתם חייבים לשים את זה או כפתור לינקוק אחרת ... דירבעלק! 

יפה? מקווה שתשתמשו בסה!

תגיבו ותזמינו שתהיה לי עבודה כי החופש מתחיל לשעממם.. עדיף להזמין באיסי!

עוד משו - מי שיצליח לצלם את ה-800 כניסות שלי יקבל מה שהוא רוצה!! כאילו בגרפיקאה פשוט מה שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה אז יאללה!

נכתב על ידי , 16/8/2005 10:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תראו איזה שלמות:

 

 

 

 

 

 

ואו תודה לירון הם מדהימים!!!

 

והנה הלינקוק:

תיכנסו זה הבלוג הכי מדהים שיש!

 

חולה עליכם!

 

נכתב על ידי , 16/8/2005 06:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום אנשים!


טוב זה הולך להיות קצר ולענין!

אקיצר הורדתי היום מלא מברשות ואני עכשיו גם מכינה עיצובים אז תתחילו להזמין!!! מהרר...

דבר שני אני לא היה פה מחר בבוקר כי אחי מתגייס!!!! עצוב... אבל למזלי הוא לא בקרבי!!

אקיצר לילה טוה לכולם לא לשכוח להגיב והכי חשוב תזמינו!!!

 

 

מווואאאאההה - ענת!

נכתב על ידי , 15/8/2005 22:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתי מקורית! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתי מקורית! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)