לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2022

28 באוגוסט 2022


נראה שזה העדכון השנתי, אז יאללה.

התחלתי לעבוד בסטארטאפ חדש ביוני, המשכורת שלקחתי היא חצי, הויזה כבר תכף אצלי.

אני בארץ מאז יוני.

הארץ טובה אלי, אבל אולי זה כי יש לי עבודה.

אני מבין איזה בוס אני רוצה, זה לא הבוס הזה.

כמו כן, יציבות, כדי לפרוח.

 

נשים:

אחרי שקראתי את הפוסטים משנים עברו- נשים שבאות בלי משפחה מוצאות אותי מושך, אני יודע, אני מושך.

אני מגיע 100 אחוז, זה עלול לגרום לפחד, מסתבר שהנסיון של הנשים שיצאתי/יוצא איתן עם גברים הוא שהם פשוט לא. אבל הצד השני הוא שהן בוחרות פיצוי. לבחור פיצוי לעולם יהיה להיות עם פיצוי.

 

אני חושב הרבה על אם לשוב או לא. אחרי שחשבתי על זה, ונתתי לזה לשקוע, וחשבתי על זה שוב- מסתמן שזה לא הזמן.

הופ הציעה לי לעבור לוירג׳יניה. אין לי פחד בנוגע לזה. וירג׳יניה תשים אותו בחוף המזרחי אחרי 5 שנים וחצי בחוף המערבי.

לא היה לי שום קשר שהיה חזק כמו שהוא עם הופ, פשוט לא.

 

דיברתי היום ואתמול עם עינת שהכרתי אצל רון, אפרופו משפחות. ראיתי שאני רעב לקשר כזה, שכשהוא מראה את עצמו, אני מיד נמשך אליו. 

ככה כנראה נראה רעב לקשר אצלי. נזכרתי היום ביומיים הראשונים שבהם הכרתי את ססילי. היא רצתה אותי ואמרתי לה שזה לא ילך בינינו, נתתי לעצמי להיות חכם ונבון, ראיתי דרכה. היא התעקשה ואז נפתחתי אליה. גם עם עינת ראיתי מיד שזה לא יקרה, אבל הפעם הרעב הוביל אותי לרצות יותר משהיה לה לתת. למדתי שיעור היום.

 

(אם ביקרתם פה וקראתם את הפוסט הזה, בבקשה השאירו תגובה)

 



 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/8/2022 18:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83,202
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)