לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

דברים שלא רוצים שתדעו





 

הסברים למי שלא הבין. אתמול בלילה עבדתי על רפרט בסמינר על מסורת בחברה המודרנית. זוגתי לסמינר סיפרה לי שהיא מאמינה שערפאת היה הומו ושהוא מת מאיידס למעשה וכהוכחה- קריסת המערכות המוחלטת שלו. בום טראח שלום. כיאה לנגיף.

משם היא עברה וסיפרה לי שגם יוסי ביילין הוא הומו, הייתי בשוק, היא אמרה לי שהוא עזב את אישתו וגר עם גבר. התקשיתי להאמין, אבל בסדר, נגיד, וגם אם כן- מה אכפת לי מה נטייתו המינית.
עוד היא סיפרה לי שיש שמועות שאמא של שמעון פרס היתה ערבייה. התקשיתי להאמין עקב פולניותו המרובה, אבל נו בסדר, אז מה. גם אמא של משה קצב ערביה.

ועכשיו על מצדה. את מצדה טיפטפו לנו כילדים בתור סיפור גבורה. היהודים האחרונים ביהודה, שלא היו מוכנים להתיוון והיו מוכנים להתאבד רק למות א) יהודים ב) בני חורין. לו היו מסכימים להמיר את דתם, המוות היה נחסך מהם.
אבל לא- הם העדיפו להתאבד.
הם התאבדו, היוונים כבשו את מצדה, מצאו את יוסף בן מתתיהו שנקרא מאז יוספוס פלביוס ו-
שום דבר לא קרה.

אירוע מצדה הוא אירוע חסר חשיבות חסר משמעות בהסטוריה של העם היהודי היושב בציון. הוא לא הפריע, הוא לא עזר, הוא לא כלום. 
א-מה? 1870 שנה אחרי זה נמצאו כתבים של אחד יוספוס פלביוס (1921) במרתפי כנסיה. הם תורגמו לעברית וכך פתאום סופר סיפור מצדה- במאה ה- 20. הסיפור התאים לאג'נדה של התנועה הציונית והופ הופ להשתמש בסיפור כדי לרגש את לבבות היהודים הגלותיים לעלות לארץ. כן כן - פוליטיקה פשוטה של מניפולציה רגשית.

מה קשור ערפאת?

מפה לשם ערפאת עלה לי לראש ורציתי לעשות שלט שלו עם סמל המאבק באיידס. אבל לא רציתי שזה יהיה רמז.
רמז למה? לזה שהוא מת מאיידס בעצם.
המצאתי את הסלוגן think positive כדי שתבינו שיכול להיות בעצם שלא מספרים לנו את האמת לגביו ושמתי את סמל המאבק ליד "סמלי המערכה" על דש בגדיו כדי שיהיה ברור שמדובר על איידס.
באותה מידה יכולתי להפריח את השמועה שהוא הומו ע"י סיכת קשת ליד הסיכות האחרות שלו אבל SOMEHOW נראה לי שזה פחות מגניב.


ANYWAY, המירוץ אחר אמירה נכנס לישורת האחרונה- הנה תכף אני הולך להרצאה שלי, מחר אני מגיש עבודה, יום חמישי הצעת עבודה נוספת.
והשבוע בעבודה- 6 פאקין משמרות.
שבוע של סקס לכם- מכל הבחינות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/11/2004 08:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)