לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2005

אני מכריז בשנית


בבוקר התעוררתי מבין שחלמתי חלום רע. בחלומי כנראה הייתי רע והכניסו אותי לכלא. מן הכלא ברחתי ולהפתעתי לא חיפשו אחריי. עונשי היה לחיות עם הידיעה שמחפשים אחריי. בבוקר התעוררתי ושיחררתי את עצמי עם הידיעה שהכל היה חלום.

משם נסעתי לסחנין. אמנם חיכיתי חצי שעה וקצת לאוטובוס אבל יצא לי להכיר אנשים ממש טובים.

מעולם לא הבנתי אנשים שצוחקים על אנשים אחרים כאילו אין מחר. מעולם לא הבנתי את הצורך הזה לצחוק על שונותו של אחר, איתו או עליו. אפילו אין שם רוע, יש שם רוע. אנשים עלובים- ראוי שיאבדו יד.

המוזיאון הערבי עשה לי רע. אני איני נוטה לכיוון של הכרעות מוסריות. אני נותר עומד כשכף המאזניים מאוזנת. מצב בלתי נסבל אך נסבל מבחירה. אני נהיה אדם טוב יותר מזה כך הבנתי היום, לא ממהר להפיג את סבלי ואת מצפוני הדואב.

מעניין אותי מה אתה רוצה ממני, האם עושה לך טוב להוציא דיבתי ברבים, האם גרמתי לך כל רע? אני רק כותב. מה אכפת לך את כל השאר? האם היותך קורא לי פלצן מתפלצן מוציא איזושהי אמת לאור? האם זה עושה לך טוב? אין לי כל ריב אתך, גם לעולם לא אענה לך יותר, אנשים שכמותך ראוי שיתרחקו מחיי, אני חסר סובלנות כשמתקיפים אותי כך. אני אשאיר את התיבה פתוחה, אתה בטח תגיב, אתה בטח תקלל, אתה בטח תמצא דרכים נוספות להשאיר חותמך ביומני, דע לך זאת- אתה לא תפגע בי, אתה לא תותיר עלי סימן, אתה חסר יכולות והכתיבה שלי לא תוטה בגינך. אף אחד לא מכריח אותך לבוא בשעריי ואני כבר גמרתי לסגור את הבלוג שלי לקוראיי הנאמנים בלבד, עליי לא יפעילו טרור רגשי עוד.

אני מכריז בשנית- אהבה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 2/4/2005 22:19   בקטגוריות יומן  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)