לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

שלושה שבועות וחצי



רבע לשבע

אני מתעורר, השעון מדבר איתי, אני מסתכל ורואה שהוא אומר לי לקום. אני מניח את הראש על הכר וחושב לעצמי אם שוב לא לגשת למשרד הרישוי ולהמשיך לישון או לקום ולעשות את זה כבר.
לפני שלושה שבועות וחצי הייתי אמור לקבל את הפטור שלי מתיאוריה למען אוכל לגשת לטסט על האופנוע. זה נדחה כי הרופאה שלי רשמה שביקרתי אצל רופא למען אקבל ריטלין לתקופת הבחינות ושלדעתה אין מניעה שאקבל רישיון. גם ככה אני נוהג כבר שמונה שנים. את משרד הרישוי זה לא מעניין. תקבל תשוב התוך עשרה ימים אמרה לי האשה בדלפק.
זה היה לפני שלושה שבועות וחצי. מאז אני ממתין. הגעתי מוקדם וקיבלתי את המספר השלישי מהשוטר שאני כבר מכיר. מסכן... לא נעים לעבוד שם, לחזור על אותן שיחות כל יום עם 400 אנשים שונים, כל בוקר מחדש... בטח אישתו בהריון והוא מקבל את שאר היום בבית או משהו.
אין תשובה, אולי הרופא בחופשה, אתה יודע איך זה בחגים, משרדי ממשלה עובדים לאט יותר. עם התשובה הזו אני חוזר הביתה. תחילתו של יום. בטלויזיה מפנים את שאנור וחומש. עוד ארבע שעות אני מתחיל לעבוד.

שמונה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/8/2005 08:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)