לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

השאלון השבועי


איזה סוג שיער יש לך?
אני מריץ קרחות על ימין ועל שמאל


מה דעתך על בנות עם שיער קצוץ?
לא עושה לי את זה



האם היה לך פעם כינים?
אף פעם לא "היה" לי כינים. לעומת זאת כן היו לי כינים. מכרתי אותן תמורת נזיד עדשים.




האם את מסתרקת במברשות שיער של אחרים?
מה זה מברשת?




האם את מריחה את השיער של החבר שלך, כשאת מחבקת אותו?
מריח, מסניף, מעבירה אצבעות, ממסאז', מבלגן, מושך בתאווה, אינני אובססיבי.




האם את אובססיבית בקשר לשמפו שאת משתמשת בו?
הלוואי שהיו משאירים את השמפו הכחול ההוא של פינס, כל כך אהבתי אותו.




מה את חושבת על בנים עם שיער ארוך?
יש להם כינים וביצים, זה מגעיל לי את השועלים. בנוסף, אם מדובר על ילדי מתנחלים עם שיער ארוך- הם עושים לי כאב ביצים.




מה עדיף: שיער אסוף או פזור? כיצד את מסדרת את שערך?
אסוף זה קלאסה ויותר נוח.שיער אסוף עושה לי את זה לגמרי. אני אוהב בחורות באסוף כשרואים להן את הפנים. זה או זה או קרה.




האם את אוהבת לאכול את השיער שלך כשמשעמם לך?
לא. אבל אני משתמש בחוט דנטלי כדי להוציא אוכל בין השיניים

מועתק בהנאה רבה ממספר 19 היקרה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/3/2006 14:29  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)