לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

ומצלם


הפכתי היום לשכיר. נסעתי עם האופנוע שלי המון. נסעתי מפה לשם מפה לשם.
היא אמרה לי שהכתיבה שלי מכנית. "מכנית?", שאלתי אותה. "כן, מכנית".
"טוב", אני אומר לעצמי עכשיו, "אין לי כח לתכנן איך אני הולך לכתוב את כל הקטע הזה, מה שיצא יצא".
קיבלתי פלאפון. האמת שהצלצולים שלו מגניבים. כאלה מגניבים שאני מתלבט בין כמה ועוד לא החלטתי.
הבנתי היום שלמרות שאני מקבל פחות על כל יציאה- מתקשרים אלי יותר. חמש פעמים הוציאו אולי לצלם היום. על ארבעה אנשים שונים (אחד פעמיים). שלוש הזדמנויות צילום היו לי.

לא יצאתי היום. בת הזוג שלי להערב חטפה שפעת. תרגישי טוב מאמי. בקרוב הדיסק.
ישבתי היום בערב בבית של משפחה מוסלמית. לידי, ממש מולי, שני מטר ממני ישב מנהיג תנועה שהיה שלו ורגוע.
הרגשתי שאני מסתכל על משפחה יהודית מלפני כמה מאות שנים.
הם הוכחה חיה שחמולה עובדת. חיי קהילה אחד עם השני. הפונקציונליות של זה העסיקה אותי בזמן שהסתכלתי על שפתיו של זה מדבר ברוגע בשפה שלא הבנתי- החמולה מאחדת, החמולה מגמדת משברים, החמולה דואגת לאחרים.
הצד השני הוא שהיתה לי תחושה שהם אינם יודעים להסתדר לבד. הם תלויים אחד בשני, שלא לדבר על לשאול את ראש השבט, המנהיג, מה עושים.

ואז,     אז מגיע יום שבת בערב. יוזף ברויר עולה על גג העירייה. הוא מסתכל משם על עצרת הזכרון ה- 11 לזכר יצחק רבין, ומצלם.
כן. זה מה שהוא הולך לעשות בעצרת. לצלם.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 2/11/2006 22:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)