לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ארבע נקודות חשובות על המצב בין גבר לאשה


1- מה תאמרו על בחורה שיוצאת עם מישהו כבר שנה ועדיין לא ישנה איתו (שכבה כן, ישנה לא)?

2- שמו המון תמונות שלי וזה נורא כיף. אחת מהן ממש גדולה. אני רוצה לעבוד יותר אבל הייתי צריך לבטל מחר עבודה אחת כי זה מפגש 8 של סקס ואינטימיות. באסה.

3- כל פעם מתבר לי מחדש, קואוצ'ינג יהיה הדבר המרכזי בחיי.

4- היום אמרה לי בחורה שאני שונה מגברים שהיא מכירה. לא יצאנו או משהו, אבל זה עלה בשיחה בינינו. אחר כך כשנפרדתי ממנה חשבתי לעצמי איזה באסה לכן הנשים, שאתן פוגשות גברים ש"לא אוהבים לדבר", או "לא מבינים אתכן", או שהגבר פשוט לא "רגיש מספיק".


ואני אומר לכן: אתן לא מיוחדות. גם אני פוגש נשים שלא מבינות אותי. גם אני פוגש נשים שאינן רגישות מספיק. שהרגש שלהן אינו אינטליגנטי מספיק, שיכולת השיתוף שלהן או רצון השיתוף שלהן לא בא לידי ביטוי, או ההבנה שאינטימיות היא עניין של עמדה יותר משהיא עניין של זמן. כאלה שעוד לא הפנימו שבשביל להיות בתוך אהבה צריך להיות מוכנים להיות פגיעים. כאלה שמאמינות לחלוטין שהזמן עושה את שלו ולא מוכנות לזוז צעד אחד מהאמונה הטפלה הזו.
למה אני מיוחד, כי אני מדבר על מה שעובר עלי? כי אני שם את עצמי על המגרש?

Damn, תעשו משהו עם החיים שלכן כבר.
ואל תדברו איתי על זמן.
זמן זמן זמן.
תלמדו לנהל את הזמן שלכן במקום לדבר על זה שאתן צריכות אותו.

{הו, וכמה פעמים שמעתי אתכן אומרות לי (אתן המתוחכמות, הרי מי שקוראת אותי מחשיבה את עצמה מתוחכמת ומיוחדת, תודו) יוזף, לא יעזור, אתה מנסה לדחוף, אתה לא נותן מקום, אתה מצפה שכולם יפתחו איתך בזמן שלך, לכל אחד יש את הזמן שלו, אתה לא יכול לגרום לאחרים ככה וככה, תבין, זה לא עובד. ואתן אומרות את זה במבט של אישה חכמה, שראתה כבר הכל בחיים שלה ובאה ללמד אותי משהו, כמו, שניישר קו בעניין כאילו אכלנו מאותו מסטינג בצבא או משהו}

יש משהו במה שאתן אומרות, פשוט מה שאני מציע לכן מפחיד יותר.
("אל תחמיא לעצמך",  "הוא תופס מעצמו, הגבר", אתן תאמרו. ולי לא יהיה אכפת)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/11/2006 00:17   בקטגוריות נקודות על המצב, שחרור קיטור  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חרדה קיומית 1701


בהארץ של הסופשבוע קראתי את הטור של אורית שוחט. היא אומרת שם שהמלחמה לא נכפתה עלינו ושפשוט נכנסנו אליה בפזיזות בלי לשקול את ההשלכות שלה. הטיעונים שלה נכונים. כנגזרת של זה, המסקנה המתבקשת היא שזו אינה מלחמת אין ברירה אלא היגררות לשטיקים המסריחים של החיזבאללה, עניין למדינאים מתחילים.
הדברים השתנו מאז נכתבו שורות אלה.

בעקבות החלטה 1701 והתגובות שאני שומע מהשטח ומהרחשים שאני שומע מהלב (יותר כמו זעקות) אני חושב שאסור לנו, פשוט אסור לנו לקבל את ההחלטות של האו"ם-שמום הזה.
מעולם לא ראיתי אותנו יותר נתפסים בעיני האחרים כלוזרים, מעולם לא ראיתי אותנו כעם נתפסים בעיני האחרים כְּשִיט שראוי לדרוך עליו ולזרוק אותו לים כמו שאני רואה אותנו כעת.

טענות אחדות שנשמעות סביבי אומרות שחבל על המתים שלנו. ואני אומר לא. לא חבל על המתים שלנו אם הרוב יקבל את המגיע לו- שקט ושלווה בטווח הרחוק. the need of the many outway the need of the few .
טענות אחדות טוענות שתגובה צריכה להיות פרופורציונית. ואני אומר לא. התגובה שלנו לא צריכה להיות פרופורציונית, היא צריכה להכאיב לאויבינו הרבה יותר משהיא כואבת לנו. אנחנו צריכים להיות אכזריים ולא לעפעף בעת השמדת האויב (למרות שנעפעף כי אנחנו מוסריים ואנושיים) כי רק כך נוכל להסתכל על עצמינו ביום שאחרי, שלא נרגיש שהפסדנו את המערכה הזאת, שלא נרגיש שהעבר שלנו חוזר על עצמו שוב. הטובים חייבים להיות רעים על מנת להגן על עצמם בעת סכנה אחרת ימותו.
עלינו להיות אכזריים כי להיות נאורים במזרח התיכון כמו שאנחנו רוצים להיות מביא אותנו ללעג, לקלס ולקטיושה בעולם הסובב אותנו ובסופו של דבר אנחנו צריכים לתת להם במ.ל.ר.ס ואנחנו לא אוהבים את זה.

האו"ם שמום מדבר על הפסקת האלימות. ואני אומר לא. האו"ם שמום ואוכלי הצפרדעים שביניהם יכולים לאכול חצץ מצידי. שלא ידברו איתי על אלימות כשחצי עולם מנסה לעצור את הגרעין האירני ואחמגנג'י מצפצף עליו. שלא ידברו איתי הצרפתים על אלימות כשפריז בוערת מהאלימות המערכית שלהם המופעלת כלפי מהגרים. שלא ידברו איתי על אלימות כשרק לפני 60 שנה הם היו מרצחיו מרצון של כושילאימאשלו עם השפם.

אם יש משהו ש"הפסקת האש" הזו מעוררת בי זה את הפחדים התורשתיים של העם היהודי שזורמים בעורקיי, כי תזכרו שמתחת לכל מסגד וכנסייה שבנויים בפאקין חור הזה שנקרא ארץ ישראל היה פעם בית כנסת לפני 3000 שנה ושאנחנו היינו עם שדוכא במולדתו וסולק ממנה. פתאום אני מרגיש נרדף ועל נקודת קצה בביטחון שלי בארצי. אני מרגיש שאם לא ניתן להם בראש נאכל אותה.
אני לא מצליח להבין את הרצון של אויבינו למות מהחרב שלנו, אני לא מבין את זה בכלל אבל אני מוכן להאכיל אותם בחרב אם זה מה שנדרש לי כדי לשרוד. עם זאת, זה שאני לא מבין את זה לא אומר שאני לא מבין שאלו הם כללי המשחק ושבקרב צריך להיות חזקים יותר מהצד השני ושמשום מה הפסיכולוגיה הערבית, חוץ מלקדש את האדמה פשוט רוצה למות. ואיזה אבסורד הוא זה שהעולם המוסלמי מונה מיליארד שלם של בני אדם שעושים ילדים כמו שפנים עם אנרג'ייזר בוואגינה והעם היהודי מונה פחות מ15 מליון בני אדם ושהעם היהודי אחראי לכל צרות העולם המוסלמי.
מי אמר רגשי נחיתות מי?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/8/2006 01:33   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור, מדינה במלחמה ואני  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכתב שנכתב


אז הנה מה שאני חושב על זה.
קודם כל אני שמח שכתבת לי.
שנית בנוגע למלחמה- אני חושב שהמלחמה נחוצה.
כן, היא גובה קורבנות, ראיתי יותר קורבנות בעיניים שלי משאני מאחל לך או לכל אחד אחר לראות.

אבל לא אנחנו התחלנו בה, לא אנחנו עושים את כל השיט הזה על האוכלוסיה שלנו, עושים לנו את זה.
אני רוצה שהיא תיפסק אבל בדרך מסוימת, בדרך שתהיה טובה לנו. לשם שינוי אנחנו חייבים חייבים להיות אגואיסטים ולגמרי לדאוג רק לעצמינו, כי זה או אנחנו או הם.
יש לי ידידה... לא, יש לי שתי ידידות שמשתתפות בכל ההפגנות של השמאל הרדיקלי, שמעתי כבר את כל הטיעונים. חלקם הגיוניים, אבל בהרבה משטרים חשוכים היה הגיון, וזה הגיון שהדעת שלי לא יכולה ולא מוכנה לסבול.
להיפסק? כן. אבל לא בדרך שהצד שלך מציע. ולחשוב על זה שאני עדיין רואה את עצמי בשמאל.
היום שמעתי ברדיו את הראיון עם דיין שהיתה אתמול בהפגנה ונדחפה מהמיקרופון.
לחשוב שיעל דיין כבר לא נחשבת שמאל- אז מהו השמאל היום?
במקום לזעוק נגד המלחמה אני מציע לך בתור מנהיגה חברתית לאסוף איתך 50 איש ולעלות לצפת לנקות מקלטים מטונפים ולהכין אותם לישיבה. גם במעלות חסרים אנשים טובים, בכרמיאל יש כמה נזקקים, במראר, מג'ד אל כרום, פקיעין ועוד כמה.
במקום לזרוק צואה (אני לא אומר שעשית את זה) אני מציע לקבוצות האלה לבוא לקריית שמונה ולעזור לתושבים.
במקום להפגין כל כך הרבה ולצעוק כשאומרים שצריך לחבק את החיילים, תראו מה חסר, יש כל כך הרבה עוני ביישובים שחוטפים, יש כל כך הרבה מחסור- שמאלנים ואנרכיסטים אוהבים לעזור לזולת- עכשיו זה הזמן.

והכי מעצבן- כשאומרים שיש אנשים מהצפון שמתנגדים למלחמה. אז מה, אבל אין מסה של אנשים. אין מסה קריטית. אני פה כבר חודש, חודש. ועשיתי כבר עשרות כתבות עם עיתונאים שונים- ואת יודעת מה- לא שמעתי פעם אחת שאמרו שזה צריך להיפסק. האנשים שהכי סובלים מצהירים לי מול העיניים שהם מוכנים להמשיך לסבול- רק שיגמר כבר אחת ולתמיד- שזה לא אומר להכנס למשא ומתן עם החיזבאללה- אלא להכנס להם באמאמא ואחת ולתמיד לזיין אותם- באלימות המתבקשת.
ואני יודע שאת נגד אלימות- משיחות עם מילואימניקים אני חותם לך- אנחנו עובדים שם המון עם פינצטה- את צריכה לדעת את זה.

ובנוגע ל"טבח"- אצלנו "טבח" נעשה בטעות. תגידי את זה לנאסראללה.
אני חושב ששטחתי את משנתי.
ושוב, תודה שכתבת לי.

זה היה רעיון טוב.

יוזף
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/8/2006 23:51   בקטגוריות ביקורת, צבא, שחרור קיטור, ביטוי עצמי, מדינה במלחמה ואני  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחרור


עשרה לתשע, אני מתעורר. רק מניח את הרגליים על הרצפה וכבר טלפון. "אתה יכול לצאת לצלם?"
פתחתי וואלה מפות ותיכננתי את דרכי לבית משפט השלום ברמלה.
חזרתי הביתה.
אני עומד לפתוח בלוג לגיקים, בלוג עצמאי כשזה שלא ישב על שום שרת ישראבלוגי ותפוזי או גוגליסטי למיניהם. התיישבתי והמשכתי בעבודה הקשורה בנושא. שעתיים. באמצע טלפון מאחותו של הבר מצווה של יום שני ושל מחר (אותה אחת): ביקורת.עניינית. בשקט. יודעת מה רוצה להגיד. הזכירה לי אחת בשם הילה. היא דיברה על אסרטיביות והיתה אסרטיבית בעצמה. הערכתי אותה על זה ונתתי לה לדבר. היא ביקרה את הצילום שלי. אמרה שהצילום שלי לא מספק בעיניה. אמרה שהיתה לה תחושה שיכולתי להביא תמונות עם ערך מוסף ושהיא יכולה לצלם כמוני. הקשבתי. להתפרץ היה מצייר אותי בעיניה כְּפּחוּת, כאולי אדיוט. כשאני דיברתי לא נתתי לה להתפרץ לדבריי, אז היא הקשיבה עד הסוף. בסוף היא אמרה שהיא מבקשת שאבוא עם מספיק ג'יגות של כרטיס צילום כדי לצלם המון. מיותר לציין שהם קיבלו ממני ג'יגה של תמונות ברזולוציה מקסימלית- 850 תמונות. זין. מחר הם יקבלו עוד יותר תמונות, 1100 תמונות, וזה עדיין יהיה ג'יגה. לא מתעסקים איתי בצילום. לא מתעסקים איתי.


צלמים אחרים נותנים 100 תמונות. 100 תמונות אחרים נותנים.
טלפון. אתה פנוי לסוע לצלם ביפו? יאללה... הלכתי לצלם בית מהמם ביפו... "יפו יכולה להתאים לי", אמרתי לעצמי בדרך חזרה, אני רוצה בית גדול, שקט... את הרעש שלי אני מפיק בעצמי... לא צריך לשלם יותר על פחות בלב תל אביב.
חזרתי הביתה. חצי שעה
טלפון. אתה פנוי לצלם עכשיו בשרתון סיטי טאוור? יאללה... הלכתי לצלם כמה פרצופים... יצרתי קשר עם עוד כמה אנשים... דווקא יצאו לי תמונות יפות, מוצאות חן בעיני...
טלפון. זאת הסגנית עורך. "אתה לא מתאים לנו לעבודה כמפיק במערכת", אמרה בגמגום. אמרתי לה תודה וסגרתי.
שלוש פעמים במהלך החודש הזה הייתי שם בהתלמדות.
סיפרתי לאמא שלי. "הם לא יודעים כמה אתה טוב. זה לא שלא היית טוב. זה הכל עניין של כימיה".
סוף סוף היא הקשיבה לי ואמרה את הדברים הנכונים. סוף סוף הרגשתי שהיא מבינה אותי.
היא לא דיברה על כסף או על אי הצלחה. היא דיברה על דברים אחרים.
אמרתי לה שאני רוצה לנוח, אולי לסוע לאחותי לזמן מה. היא הסכימה על המנוחה. על הנסיעה נדבר כבר.
"אני לא מבקש לסוע", אמרתי לה, "אני באמת לא מבקש את זה, אני רק חושב את זה ומשתף אותך בזה".
היא הבינה,
ניתקנו.

 

=
עדכון 22:00 בלילה: ואז ב20:55 הקפיצו אותי שוב- לך תצלם בבילינסון. היה פיגוע.... אז נסעתי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/5/2006 18:40   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים, אינטרנט, עבודה, שחרור קיטור, אמא, עיתונות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט קמטים










נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/11/2005 23:50   בקטגוריות שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ארוך (ביותר בשנה)


דווקא ביום הזה החלטתי להביא מבזק.
קודם כל, שמעתי הבוקר חדשות בשבע בבוקר ברשת ב'. הבנתי למה הם יותר טובים. יותר טובים מגלי צה"ל. הם יותר טובים מגלי צה"ל כי פשוט נמאס כבר מילדים שמשחקים בלהיות עיתונאים. מה אנחנו, מעריב לנוער? חוץ מזה, אם תקשיבו לכל התכנית בגל"צ, יש כל כך הרבה מעברוני מוסיקה של התכנית שזה פשוט מעצבן.
אבל לדברים רציניים יותר.
54 הרוגים בדרכים רק מתחילת החודש. 54. דווקא כששנה שעברה היתה השנה עם הירידה התלולה ביותר במספר התאונות וההרוגים. נראיין את ראש מחלקת התנועה במשטרה, שוב, ואת יושב ראש עמותת אור ירוק.
מקרה מזעזע של ילדה שנרצחה ע"י כלב אמסטף. הכלב נמסר לרשויות. הילדה נטרפה למוות מול עיני אימה המזועזעת. האמר בתגובה: לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות.
מקרה מזעזע של ילד שננשך ע"י אמסטף. זה המקרה השני. לילד שלום.
אור להבוקר ננשך גבר כבן ששים ע"י כלב אמסטף. שלוש. גבר כבן 49 ננשך ע"י כלב זאב שנמצא משוטט באחד הגנים הציבוריים. ארבע. עשרות בעלי אמסטפים כבר החזירו את הכלבים, רבים אחרים שורלים את העניין ברצינות. יכול להיות שזה קשור לסיבוב הירח מסביב לכדור הארץ? אולי הם חיכו שהימים יתארכו? הכלבים.
טרגדיה גדולה העירה אותנו הבוקר, גבר רצח את אישתו והתאבד. ביתם בת השש עשרה הלכה לסלון, גילתה את אביה, מצאה את אימה, נעלה את אחיה בן ה- 9 בחדרו וקראה למשטרה. המשטרה טוענת כי ככל הנראה, האם רצתה להתגרש והאבא היה נעל מידי מכדי להתאבד לפני שהוא רוצח את אם ילדיו.
ועוד בחדשות, היוצמש"פ לממשלה מני מזוז זיכה אור לאתמול את אריאל וגלעד שרון בפרשת האי היווני באומרו: "לא כל מתן כסף לבן של ראש ממשלה הוא מתן שוחד לראש ממשלה". אריאל בתגובה: "ידעתי שהבן שלי מוצלח בעסקים, רק לא ידעתי כמה". על דוד אפל אמר שרון: "לא ידעתי שהוא מתכנן להקים מיזם תיירותי בשווי 13 מיליארד דולר ביוון, אני מכיר אותו מפרשת אדמות גינתון, עת ניסיתי לסדר לו הפשרת קרקעות בהיותי ראש מינהל מקרקעי ישראל.

אחרי הפרסומות: משפט שלמה, אם ביולוגית, מחבירה אליה את האב שזיין אותה על מנת להתחרט אחרי שלפני שנה החליטה לזנוח את התינוק שלה ע"מ להחזיר את בנה הננטש לחיקה. בית המשפט ביושבו כשלמה המלך הציע פשרה אותה אסור לי לפרסם, כעת נמסר לי שהביולוגית מסרבת, אבל המאמצת- נוטה להסכים. מה יוליד יום.
חם מהתנור- ילד מת מכוויות ומחנק לאחר שהושאר ע"י אביו במשך שלוש שעות במכונית נעולה. האב נעצר לחקירה ובטח יאמר: "מצטער שכחתי."
עוד נמסר מחדר החדשות שמניין ההרוגים השבועי מטביעות בים נעצר על שבע אחרי שהמצילים קיבלו צווי ריתוק משר הפנים פורז. המצילים תבעו בסך הכל להשאיר שלושה מצילים בסוכה אך השר הורה להוריד את מספר המצילים לשניים- כי חבל על הכסף.

עכשיו הבנתי למה הילדים בישראל מתפתחים בשלבים מוקדמים יותר
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/6/2004 15:08   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוליטיקה +


ראיתי היום תכנית של בנה ביתך בעברית.
זו העתקה מה ביביסי. היתה תכנית פארשית לגמריי. הם הביאו שיפוצניק, התאימו לו את הכתובית "קבלן" ושמו בלונדה נעל בהגשה. חשבתי על זה ששיפוצניק זו אחת העבודות שנחשבות "בזויות" במדינה שלנו. אמא אמרה שזה טוב ששמו אחד שם כי זה משפר את הדימוי שלהם בארץ...
ואז הגעתי לראות שמחר יש שביתת חקלאים על זה שיש פחות עובדים זרים. אני חושב, אני בטוח שיש המון עבודה, ושאנחנו לא מוכנים לעשות אותה. יש המון עבודה בחקלאות למשל. יש המון עבודה בתחום הסיעודי.
היי, לפניי כמה ימים טיילתי במקום שהיה פשוט מטונף, מה עם לעבוד בניקיון שמורות טבע, יש בזה עבודה לעד, ורואים נופים ומכירים את הארץ, זו עבודה ידועה בחו"ל, יש שם ריינג'רים  וכאלה, והמדינה שלנו צעירה, צריך להשקיע בחינוך ובמודעות לסביבה- אין ספק שיש כאן עבודה.
מדהים שהכל בסופו של דבר זה רתימה והרשמה. זהו
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/5/2004 00:12   בקטגוריות שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)