לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

מפגש ישרא מחר- תמונות שתזהו אותי :)


אז ככה. מחר מפגש ישרא פורים 2006 P:

מפגש שני שלי. איזה חשה אני הא?

 

אז אני יבוא מחר עם כתר וורוד [כי תראו למה התחפשתי חעח] ואולסטאר וורוד [כןכן שליטה] וגופייה לבנה ומכנס שחור. נראה לי. אולי אני אתחרט וזה.

ואל תתביישו ותגידו שלום :) ויש שתי אופציות:

1. אני אקפוץ עליכם ואחנוק אותכם.

2. אני אתבייש רצח ולא אגיד מילה.

אז מצטערת בכל מצב D:

 

תמונות שלי וזה אפשר למצוא גם בצד, אבל הנה כמה תמונות מהיום:

[אז ככה. אני וטוויני התחפשנו למלכות פקאצי P: אז הנה פוזה חושנית]

[אני&טוויני&צ'נגי הכלבה של טוויני]

[אני&טוויני בבצפר. שימו לב לחיוך הצבוע חחחחח]

[אני נכנסת לדמות]

[אני]

 

[המ. תמונה שחתכתי חח]

 

וזהו. וכמו שארמתי יש עוד תמונות בצד.. וקישור למפגש הקודם וזה. וגם הפעם אני אתרים לפרו :)

פעם קודמת גייסתי 28 שקלים שזה סכום נאה אני חייבת להודות.

אבל אני זקוקה לעוד.. 22 כדי לעשות פרו לחצי שנה.

אז בקשה תתרמו כל אגורה תעזור P:

והמ.

 

אולי אני יבוא עם בלון גדול כזה, נראה. ואולי אני אצבע עם ספריי את הקצוות לוורוד. נראה.

בלהלבלהלבלהל. לפני שאני ממשיכה לחרוש לכם בשכל,

מי שרוצה ליצור איתי קשר:

[email protected] מסינג'ר.

[email protected] אימייל.

 

זהוו. אוהבת וניפגש מחר[?] נעם.


10,000 כניסות!!!!!!!!

 

וואו הצומי הזה חזק. תוודה :) חחחחח


אהה כן. אני באה עם:

אוליביה


עריכה 13.3:

אני באה עם ג'ינס, אולסטאר וורודות, גופייה לבנה ושרוולון לבן. אבל יש לי סווטשר בתיק וזה אז אולי אני אחליף.

והמ. אני לא באה עם שרביט הוא לוחץ:\ חחחח אז אני יבוא עם שרביט כזה ^.^

נכתב על ידי , 12/3/2006 21:07  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעם (: ב-13/3/2006 23:23



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)