לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

מפגש ישרא-פורים:)


אוחחח. היה כלכך כיף. כללככככךךךךךך כללללכככךךךך כייייףףףף D:

פגשתי מליווןן ילדים מדהימים וזה, אני כבר מתה למפגש הבא.

 

אז מי פגשתי היום?

דרייק או בשמו-לי, ליאל, יעלי שהכרתי רק היום והיא כלללככךך מקסימממה:), נסטיה המתווקה שלי, תרה, שחר, דר שגם הכרתי רק היום הויא ממש מותק:), לולה, טלושה, נועה-אציטון, עומרליש, יונתן קסלר, אנני, ג'ורדן[?] חחח, ענבל, מירי, ליאור, תמר, מור, גאות, סקייטי, ו.. זהוו נראה לי. סורי אם שכחתי מישהו שיכתוב בתגובות ואני יוסיף.

 

 

שלמות היא לא מילה גסה :P

וקשה לתאר שלמות, אז תמונות:

[חחחח מלמעלה: דרייק, אני וליאל.]

 

[מימין: יעל, אני,לולה ואוליביה.]

 

[אוליביה ואנני]

[אוליביה ובר[?] ומישהו שרצה להצטלם איתן חח]

[בר ואני]

[אני ודרייק]

[שחר אני ודר.]

[נועה אציטון ואוליביה]

[שחר ויעלי]

[נועה אציטון, נסטי:P ואני]

[אנני עם השרוולון שלי :P]

[דרייק ואוליביה]

[נסטיה ואני.]

[יונתן קסלר ואני! אהאהאהאהאה הצטלמתי עם סלללבבב! וגם התפקעתי מצחוק כמו ששמתם לב]

[אני סוגדת לתה ארל-גריי. כןכן]

[אוליביה זונת החיבוקים חח]

[אוליביה גם כן סוגדת לארל גריי.]

[חעח מישהו שהתחפש לבלוג]

[אני החלטתי לבדוק אם השער של הילדה הזאת אמיתי, וניחנתי שלא חחחחחח]

[אני וליאור]

[אני ואחת שנאלא זוכרת איך קוראים לה אבל היא כלכך מתווקה:) ואם את קוראת פה תגיבי חחח]

[תמר-נוח הצבה ברחה, מישהי שאין לי מושג איך קוראים לה אבל היא כלכך מותק גם, תגיבי אם את פה חח ואני]

[תמונה הגג של עזריאלי! אהאה קומה 49]

[תרה ואוליביה]

[אני ותרה- תמונה שאני ממש אוהבת]

[ככה נראה המגדל השני של עזריאלי מהגג]

[תרה ואנני]

[יעלי אני ואנני]

[אני בגג של עזריאלי]

[תמונה של עזריאלי שהייתה בגג]

[מואהאההאהא]

[חחחחחח הרשימה של הקומות במעלית]

[טלושה מראה את הצד המפחיד שבה. חחחח]

[קומה 49! מוהאהאהא]

[כולנו. וואי אין לי כוח לרשום את כווולןןןן חחח]

קרדיט ליובל. נוו זה עם השער הירוק :P

 

[אני רציתי להצטלם עם עומרליש ואז בא מישהו ואמר שהוא זונת חיבוקים וביקש להצטרף, בכיף:P]

[אוליביה ועומר]

[אני נסטיה ויעל. צילמנו את עצמנו חחחח]

[נסטיה השקסית שללי]

[טלושה כפרעלליה]

[שוב]

 

[ניסינו כולן לקפוץ. כולנו יצאנו נורא ורק נסטיה המוכשרת שלי הצליחה והיא נראת כמו מלאך מעוףף חעח]

[יעלי, אני, נסטיה וג'ורדן]

[הייתי צריכה ללכת:( אז יעלי נישקה אותי ועשיתי פרצוף ^.^]

 

 

[אני וליאור. בתמונה יותר בהירה מזו שלמעלה, אבל אני נראת בה נורא XD]

 

[תמונה של כל מיני אולסטארים של כל מיני בנות:P חחח שלי זה הוורוד בהיר למטה]

 

ווזההוווו!

לבינתיים. אני אקבל עוד תמונות בקרוב :P

תוודה על יום מדהים, ולהתראות ב-13.4, מפגש פסח :D

 

אוהבת היכיהכיהייכיכה. נעם.


עריכה:

טוב, אני רוצה להבהיר פה משהו.

המ. אני לא שמה תמונות שלי כדי שתגידו לי שאני יפה, אני גם לא שמה תמונות כדי שתגידו לי שאני מכוערת.

אני שמה תמונות פה.. כי ככה. כי בא לי ואני רוצה.

ולא בדיוק אכפת לי מה אתם חושבים, ולא בדיוק אכפת לי שאתם כלכך משועממים ושתכתבו לי פה תגובות נאצה מגעילות.

כי כל המגיבים האלה, שמגיבים תגובות מגעילות ללא שם, מתוקים, אין לכם חיים.

תמצאו משהו יותר טוב לעשות במקום לבקר אנשים. במיוחד לפי חיצוניות.

 

מושלמת אני לא, נכון. אף אחד לא מושלם.

אבל מי שאוהב אותי באמת, מי שמכיר אותי, יכול לבקר אותי.

ולא על פי המראה, על פי הפנימיות, שהיא הכי חשובה.

ואני חושבת ש.. מי שאוהב אותי ומכיר אותי באמת, לא יהיה אכפת לו מהמראה החיצוני שלי.

החברים האמיתיים שלי, יאהבו אותי בגלל מי שאני, לא בגלל מה שאני.

וזה כל היופי בישרא-בלוג, מכירים לפי אופי, לא יופי.

כי יופי זה או שיש, או שאין.

ואני מכירה פה כלכך הרב אנשים, מדהימים! בגלל היופי הפנימי שלהם, לא בגלל החיצוניות.

ואני אוהבת את כולכם. אני לא אומרת שאתם צריכים לאהוב אותי, או להעריץ אותי, או כל דבר אחר.

אבל כמו שאני מכבדת אותכם, תכבדו גם אותי.

ואם אין לכם מילה טובה להגיד, אל תגידו, זה הכל.

נכתב על ידי , 13/3/2006 20:15  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעם (: ב-20/3/2006 15:49



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)