לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

סגור, שוב.


טוב, אז ככה.

אני סוגרת. ואני חושבת שסופי, עוד לא החלטתי.

אני כותבת פה הכל, אומנם באילום שם אבל הכל.

כי זה הבלוג שלי, ואני אכתוב בו מה שאני רוצה.

 

ופשוט, כנראה שאנשים מסיקים מסקנות לא נכונות מהכתיבה שלי.

לאנשים לא נאה מה שאני חושבת.

ואני פשוט לא מרגישה נוח לכתוב פה כבר. אני צריכה לחשוב טריליון פעם לפני שאני כותבת משהו, כדי שלא תפרשו את זה אחרת, כדי שלא תעלבו, כדי שלא תעליבו אותי.

 

וזהו, עכשיו אני כבר יודעת.

אני לא אתן לעצב הזה להשתלט עליי.

אני פשוט, אחייך, ואמשיך הלאה. וכמה שיש לי המון בעיות על הראש עכשיו, אני אפתור אותן, בסופו של דבר.

והפעם אני אעשה מה שאני באמת רוצה, גם אם זה אומר לקחת סיכון. גם אם זה אומר לוותר על משהו שכלכך חשוב לי, על מישהו שחשוב לי.

 

ובקרוב אני יעשה פרו. ואהפוך את הבלוג לפרטי, ככה גם תגובות הנאצה יפסקו[?].

וגם, אני אוכל להרגיש חופשיה לכתוב פה שוב.

עד אז, אני חושבת שכבר לא תשמעו ממני, לפחות לא פה. אני חושבת שאמחק את כל הפוסטים ואתחיל מחדש, אבל זה עוד לא סגור.

כלכך הרבה דברים לא סגורים עכשיו, כלכך הרבה דברים אני כבר לא יודעת.


 נעם.


ואת/ הראל סקעת.

 

"היום שהתנפץ עלי,

עשה אותי קשה מדי

שכחתי מעצמי ודי

הייתי, לא הייתי אני"


עריכה:

ב-13.4 יומולדת שנה לבלוג.

מקווה שעד אז יהיה פרו.


3.4

נשברתי. אני רק חייבת להגיד כמה שאני מאושרת, סתם כי בא לי.

ושיש לי חיוך כזה גדול D:

וכןכן למרות שלפעמים צצה ההרגשה שמשהו חסר, אני רק מנערת את עצמי, ומחייכת. כי הכל לטובה, לא?

והבנתי שטוב בא עם רע, ואפעם לא יהיה 'רק' טוב.

3> אוהבת כלכך. ובקרוב פרו ופרטי וזה. ותקבלו גישות. אני מקווה אפילו היום לשלוח.

נכתב על ידי , 24/3/2006 14:40  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירדני ב-4/4/2006 13:17



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)