לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

:)


לא, לא ערפו לי את הראש.

 

הצינזור הוא לטובת הכלל:)


אז הכל נורא טוב בזמן האחרון:) והלוואי שימשיך ככה.

למרות שהמון דברים קטנים מציקים לפעמים.

 

חג שמח.

עוד 5 ימים מפגש ישרא. להלהלהל כלכך מחכה כבברררר:)

 

 

נעם.


אהאההאה מחר יומולדת הבלוג שלי בן שנה DDDDDDDD:

תנו לי להתלהב. לא נראה לי אני יעשה משוו מיוחד:\

חג שמח ומשמין.


עריכה:

אוימייגגגאאאאדד זה הפסח הכי קוררעעע בחיים שליDDDD:

קודם כל, אני מתה על הדודים שלי כלכך כיף איתם ואפעם לא משעמם.

אחרכך, היינו צריכים להחזיר את סבתא שלי לתל אביב, ואבא שלי נרדם.

אז נסענו אמא שלי, אחשלי, סבתא שלי ואני באוטו של סבא שלי כי הוא ישן אצלנו.

בדרך לשם היה די משעמם:\ ככה קצת מוסיקה פה ושם.

 

בדרך חזרהה.. אוימיגאאאדדד חהחהחהחהחה

מוסיקה פווווללללל ווליוםםם!!1 אנחנו שרים כמו מטורפים!! גם שירים שאמא אוהבת וגם שירים שאנחנו.

אם הייתי רואה אותה מבחוץ הייתי בטוחה שזה איזה חבורת צעירים שיכורה, באלוהים..

אח שלי עושה סימנים למכוניות, תל אביב העיקר שקטה אחשלי פותח חלון וצועק ROCK ON

ואני ואמא שלי מתפפקעעותתתת!! טוחנים מנטוס וחלבהDDDD:

וואי היה כלכך מצחיק שאפילו אין לכם מוש כי זה כלכך קשה לתאר.

 

אין, צריך שוב. הפסח הכי שולט שהיה לי ביקום.

וואי. יש לי חיוך כלכך גדול עכשיו, כזה שלא היה מזמן.

:)

נכתב על ידי , 12/4/2006 16:58  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שוד :] ב-18/4/2006 11:05



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)