לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

מפגש ישרא:)


אני מרגישה נורא מוזר, באמת.

הבנתי וגיליתי  דברים שאולי לא חשבתי עליהם, כי הדחקתי אותם. אבל זה לא ייתכן.. נכון?

מבולבלת, שוב. מין חוסר וודאות שכזה.. שאני לא באמת יודעת מה אני רוצה או מה טוב בשבילי כרגע.

כי אולי הגעגוע, הרגש הזה שחסר משהו משפיע עליי.

מצד אחד- באמת הכל נורא טוב עכשיו. אומנם לא כמו אז או, כמו תמיד אבל טוב. לא?

ומצד שני- חסר משהו ואני יודעת. וזה לפעמים כלכך מציק.


 ועם הזמן/ אביב גפן.

 

"ועם הזמן, ועם הזמן הכל חולף

וליבך הגאה הופך לעלם יחף

ושכחת מזמן מה אתה מחפש

וזה בסדר אתך הכל חולף.."

 

"..כי עם הזמן, כי עם הזמן הכל חולף.

זיכרונות מתוקים מתקלפים כמו מעץ.."

רוצה כבר שהחוסר וודאות הזו תעבור. ורוצה להפסיק להתגעגע.. חסר. אני יודעת.


המ. נוו טוב. אקונה מטטה?(:


מפגש ישראDDD:

אני באה, ואתם?

המ. איך תזהו אותי? בעיקרון יש תמונות בצד וזה, אבל הנה עוד כמה תמונות: [אני הג'ינג'ית שלמטהP:]

[תמונה ממפגש חנוכה]

[תמונה ממפגש פורים]

*מזכירה שיש עוד תמונות שלי בצד*

 

ומי שרוצה: מסינג'ר- [email protected]

אימייל- [email protected]

 

ואם אתם רואים אותי אל תתביישו להגיד היי או שלום או כל דבר אחר(: גם אם אתם לא מכירים אותי בדיוק.

חוצמזה, אני אתרים לפרו המפגש הזה. תתרמו לי?!D:

ואויל אהיה גם זונת חיבוקים [כן אני יודעת, נדוש]

 

בקשר ללבוש.. עוד לא בטוח. אני אערוך את הפוסט מחר כשאדע מה אני לובשת:)

 

 

 

זהו. נראה לי:\

 

אוהבת הככייי ומצפה לראות את כולכם:)

נעם.


דרך אגב- מת לצעוק 4 סרט כלכך שולטטטD: ואני פחדנית ידועה כן?

נכתב על ידי , 15/4/2006 19:16  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/4/2006 17:32



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)