לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

מפגש ישראבלוג- תמונות:)


היה כלכך כיףףףף:)))) הכרתי המון אנשים.

התרמתי קצת לפרו וקיבלתי סך הכל 21 וחצי שקלים בערך וכמה מסטיקיםD: תוודה.

כל מי שחיבקתי, דיברתי, נפגשתי או כל דבר אחר- תכתבו בתגובות ותוסיפו למסינג'ר אם תרצו.

 

אם אתם לוקחים תמונות תנו בבקשה קרדיט/תלנקקו אותי:)

תוודה רבה. היה כלככככךךך כייףף ואני אתגעגע. לצערי המפגש הבא רק ב-23.7 וזה עוד מלא זמן:\ אבל אולי נארגן איזה משוו לפני. כן. תוודה על יום מדהים, באמת:)

 

חהחהחהח כולנו היינו בלחץ בגלל הפיגוע בתחנה מרכזית. בהתחלה כאיול פיגוע וזה הורים מתקשרים הכל פסדר.    אחרכך שמענו שהיו שני מחבלים: אחד התפוצץ ואחד ברח. ואז קצת םחדנו בכלזאת אולי הוא יגיע לעזריאלי? ואחרכך היו שמועות שהמחבל בעזריאלי! ואז ממש פחדנו. נוו טוב לפחות אניD: אז אחרי 45 דקות בערך אמרתי שלום לכולם ונסעתי ברכבת חזרה הביתה.

 

*מצטערת על האי-פוטוגניות שלי ><


התמונות: אני ותרה .

 

אני ויעליייי.

 

מימין- לולה, אני, תרה ויעל.

 

מימין- אני, לולה, יעל ותרה.

 

מימין- לולה, טליה, אני, יעלי, סקייטי והדר.

 

מימין- אני, באטרפליי [עדי?] ומישהי ששכחתי את שמה. מצטערת.

 

אני והדר[?] נוו השער שלה נכנס לי לעיניים><

 

אני ומירי.

 

לירזי אני ומישהי ששכחתי את שמה. חחח שוב מצטערתתת

 

יעלי ותרה.

 

לירזי ואני.

 

אני תמרי ויעלי.

 

אני ולי [המוכר יותר בשם דרייק]. למה יצא כלכך חשוך?:\

 

אני וליאל.

 

יעלי וליאל.

 

יעלי, אוקטובר וגלי.

 

אני, אוקטובר וגלי.

 

שחר ומישהיי חח.

 

אני וגילושית.

 

חחחהחה אני ומישקה. הוא הצחיק אותי><

 

אני ומאיה היפה הזאת.

 

מור ויעלי.

 

מישוו עם שלט מוזר:\ אני והמ. שכחתי מצטערת חחח

 

אני ואיזה ילדה אחת יפה ששכחתי איך קוראים לה, מצטערת אני כלכך סנילית היום.

 

אני ועומרליש.

 

דימה. שביקש חיבוק, רק מבנות חחח

 

אני עם הקוף הנסגד של עדידי^^

 

עדידי ויעלי.

 

פילוסופית או משוו[?] חחח אני ועדידי. טוב שלא תקעתי פרצוף יותר מוזר:\

 

שני ילדים שרקדו קפוארה וצילמתי אותםD:

 

אני וליאור.

 

אני ועמית.

 

עמית חותכת וורידים קשוחה ואפלה:|

 

ילד עם שער יפה שאני ורותם ביקשנו להצטלם איתו. ורותם נעלמה לי בשלב כלשהו:(

 

ליאל מצלם אותי מצלמת אותוD:

 

אני, לי ורותם.

 

אנני ואני.

 

מישוו שנישק לי את שתי הרגליים תמורת שקלDD: וזה היה מבצע של שתי הרגליים, כי יש לי עיניים ירוקות.

 

אפצ'י!, לבריאות, תודה! ובאחרון כתוב איזה מפגרים או משוו. חחחח

 

חיבוקDDD: איזה ילדה אחת חמודה. המ. איך קוראים לה?

 

אפצ'י!, לבריאות, תודה!

 

אני ונסטיה שלייי:) ומאחורה נטלי חברה שלה, ממש חמודה:)

 

אני ועוד ילדה שקוראים לה נעם:) היא כלכך יפה. אם את פה תגיבי.

 

אנני וענבר.

 

מימין- אני, ענבל, מישהי ששכחתי את שמה, מצטערת חחח, ענבל ושחר.

 

אנני ושחר.

 

אני ושחר.

 

יעלי ומישהי.

 

אני ובר.

 

אני, יעלי, דני וליאל היינו במדקונלדס. וליאל הגאון שלנוו לימד אותי לעשות פוקוס במצלמה:) אז הנה הג'ירפה שליאל קיבל בארוחת ילדים ואחרכך נתן אותה לכרמלשאוספת ג'ריפות[?!] ומאחוריה יעלי.

 

יעלי ודני במקדונלדס.

 

אני ומישוו ששכחתי איך קוראים לו:\ חחח מצטערת שוובב.

 

יעלי ומוטי. אני ויעלי ראינו אותו ואמרנו לו: וואי את מזה דומה להראל מויאל! ומה מסתבר?! הוא אחשלווו!!! אהאהאהאהאהאהאהאה DDDDDDDD: חחחחח [עבד עלינו:|? חהחהח בקטנה><]

 

אני ומוטיDD:


סוףסוף אחרי שעתיים וקצת סיימתי את הפוסט! פווי.

היה כלכך כיף.

 

ומחר שוב תלאביייבבבבב!! הפעם עם בולי בלונה פארק. ייאאאאווווו אני כלכך שמחההה:))))))

 

תוודה לכולם על יום מדהים:)

אוהבת ככללכככך וכבר מתגעגעת לכולם

נכתב על ידי , 17/4/2006 20:01  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מורן ב-1/5/2006 15:43



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)