לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

נה.


פשוט חרא אחד גדול.

 

כמה שנמאס לי להתאכזב כל פעם מחדש.

כמה שנמאס לי להיות טובה מדי.

כמה שנמאס לי לרחם.

כמה שנמאס לי לשתוק.

כמה שנמאס שאני אפעם לא מקבלת תמורה לכמה שאני מקדישה לכם וטורחת לעשות.

 

אבל כזאת אני. וככה זה יישאר תמיד, כנראה.

לעזאזל איתי.


חתיכתת כלללבבבהה כמה שאני שונאת אותך.

הלוואי שתישרפי בגיהההנננוווםםם חתיכת זונה.

הלוואי שהיה לי את האומץ לעשות לך בדיוק כמו שעשית לי

אבל אני לא כמוך

ואני לא ארד לרמה הירודה שלך

מ.נ.י.א.ק.י.ת.

פשוט ככה.


מחר ימית 2000 עם נסטיה.

בטוחה שישתפר.

ואראה שומניי בציבור? הוו שיט.


אויאואיאוי כמה שטעיתי. אני חושבת.

אבל ככה הרגשתי, ואני לא שולטת בזה, לצערי.

אז קורלע אני מצטערת, מאוד.

ואוהבתותך הכייהכיהיכ בייקקום, באמת.

 

ואת, כמה שאת טיפשה. וכמה שאת לא שווה שום כעס שלי.

נה.

מה שבאמת מפליא אותי, זה שלא אכפת לי :)


עריכה: 00:16

כמה שהייתי צריכה את זה, לצאת מהבית :)

כןכן היה נורא נחמד.

קורלע ונעמצ' אנאוהבתותכןןן.

 

היום שהיה..

אז בבצפר היו לנו כל הזמן חזרות. ולא למדנו בכלל!! מואהאהאאההא

אחורי זה הלכנו אני אלונה וטוויני לקנות משוו.. ואז לקופיבין, שהיה קורע ביותרXDDDD

ואז הלכנו ליד לבנים להופעה של המגמה.

שלמות היא לא מילה גסה.

איאןיןןאןין מוווששלםםם פשוט!

היה כלכך מדההייםםםם שאי אפשר לתאר.

כל אחת שם רוקדת יותר יפה מהשנייה.

 

שנה הבאה אצלנוDDDDDD:


ככה:

אני אמורה לרקוד בהיפ-הופ. חחחחחח הולך להיות מצחיק^^

זה מכנס כזה גדול של כדורסל, גופייה שחורה וכובע.

ואימרו- יו יו נעם.

 

 

אוהבת 3333>

נעם- שילדה אחת מפגרת לא תצליח להוריד לה את המצברוח.

ושמקווה שמחר יהיה פוסט ארוך, עם קצת יותר אופטימיות וקצת על פרויקט אוהבים? איייייימן.

נכתב על ידי , 26/5/2006 20:41  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעם (: ב-28/5/2006 23:32



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)