לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

כלכך כיף.


פשוטו כמשמעו.

 

הייתי בימית 2000 עם נסטיה, ורה וקרן.

הכרתי את ורה וקרן רק היום אןיאןיןאן ילדות מדההיממוותת כלכך אוהבתותן.

ועל נסטיה בכלל, אין מה לדבר.

פשוט נהנתי.

קצת הפסקה, קצת לצאת מהשגרה המלחיצה הזאת, קצת ~הרבה~ צחוקיםPPP:

עשיתי את כלללל המתקנים הכי שווים ביקוםםDDDD:

 

 

חבל שאין תמונות:


הוהפהפפופהפפופפהופ למי יש קו שיזוףףףףףףףףף?!DDDDDDDD:


אני ונסטיה :)


שבוע, אחד מהמושלמים.

באמת, מה אני עוד יכולה לבקש?


 

יש בי עוד כח עכשיו

כשהלכת חייך לי ירח

נתן את אורו בחלום

והלילה כבר לא מפחדת

לבד להיות וחלום

 

הנה שוב זה אתה

שנוגע אתה שבורח

תדע אין לי רגע

אפילו דקה לחכות

והשמש היום

מאירה לי לצאת

אל הים הגדול

 

יש בי עוד כח עכשיו

רק תניח הכל כבר נחתם ונסל

 והלב מתרפא

והגשם נפסק

אז חוזר שוב הריח

האביב שוב

מגיע ושוב

 

זה אתה שנוגע

אתה שבורח

תדע אין לי רגע

אפילו דקה לחכות

והשמש היום

מאירה לי לצאת

אל הים הגדול

 


השיר הזה כלכך מתאים.

כי עכשיו טוב, ולא יכול להיות יותר מושלם.

נעם.


עדיף שלא תגידו כלום ויחשבו שאתן לא טיפשות

מאשר תפתחו את הפה וייראו שזה נכון.

 

כמה נמוך אפשר לרדת?

כמה צביעות?

 

אויאויואואי.

כלכך פתטי, שזה מצחיקXDDDD

יומטוב לכולם :)


טוב לי. ובא לי לצעוק את זה.


עריכה:

אני אוהבת אותך, אבל מצד שני שונאת אותך. אבל את.. את?

כסעמממקק.

 

"לא גאה בקטע הזה. לא גאה בתחושות האלה שהרגשתי. בתחושות האלה שהרשתי לעצמי להוציא רק בכתב....  שונא את עצמי על כך. מתעב את הרגש האנוכי שהוא חלק ממני.... מתעב את המודעות שלי."

לא שולטת בזה.

אבל ממשיכה כאילו לא קרה כלום. טעות?

נכתב על ידי , 27/5/2006 19:06  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של queer girl ב-30/5/2006 15:01



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)