לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

תצביעו לי? :)


http://www.inter8ing.net/vote.php?b=2129&site_id=542 בבקשה?(:

 

בקרוב עדכון נורמלי.

בינתיים, תצביעו?


עריכה: 16:47

הבטחתי עדכון נורמלי :)

אז כמו שאת רואים החלטתי להשתתף החודש בתחרות אינטר8ינג.

http://www.inter8ing.net/vote.php?b=2129&site_id=542 תצביעו לי בבקשה! לחיצה אחת ביום, זה כל מה שצריך.

 

אז ככה.

אתמול ג'וד הטיפשה ישנה אצליPPP:

אז קודם טוויני באה אליי והתחרפנו טוטלית ובינתיים ג'ודי הטיפשה אל הגיעה!! רונה ליאל ונוי חיכו לנו איזה יותר מחצי שעה ועדיין ג'ודי לי הגיעה, אז אמרנו להן שג'ודי נפלה במדרגותXDDDD

 

עד שבאנווו.. בדרך התחרפנו עוד יותר והתחלנו לשיר כל מיני שטויות כגון:

יש שבר בעכוז לשוגי

לאאלאל זה לא לעוגי

יש שבר בעכוז לשוגי

הללהלהלהלה

><

 

בדרך בכלל הלכנו כמו פדללעעעותתתתת הותחרפנו מרגע לדודלי והיה מצחיק ביותר^^

והיה איזה פדופיל בקופיבין :|

אאהמרונהליאלונויאאהמ.

 

עד שהגענו לגורדוןן.. היה משעשע ביותר^^

ובאו ב-12 וקצת ככה שוטרים וגירשו אותנו. עד שזזנוווו.. חח ואז הלכנו כולם הביתה והם ראו אותנו שוב אז הם אמרו יאללה הביתה [זה היה בן ובת] והבת התחילה לצרוח עלינו:\

זה היה נורא נחמדXDDD

 

ואז חזרנו ברגל הביתה וכרגיל כולם התעכבו מאחור אז אני גילי וג'ודי המשכנו, אני וג'ודי ליווינו את גילי ועכב אחרינו חתול שחור :|

ואז הגענו הביתה. וככןכןכןןכ היהה כללככךךך מצחייייקקקק.

לשוןפרהאההמאהההמ.

נאברמיינד.

 

בבוקר קמנו ואחשלי הקטן שיגע לנו ת'שכל, ואז הלכתי עם ג'ודי להסתפר.

ג'ודי הכוסית!

ואז עצרנו בדרך אצל ליכטי וגם ג'קי הייתה.

חחחחחחח אני לא אתאר מה היה שםPPP:

 

ואז הלכתי לירדן לעשות עבודה, ושכחתי את כל הדברים אז ראינו סרט במקום זה^^

ועכשיו אני פה.


עוד מעט באים אלינו אורחים, יהיה נורא נחמד. וטעים.

 

 חג שמח ומשמין :)

ותצביעו לי ?


עריכה 00:24:

אז אולי זה דיליי מסוים, אבל רק עכשיו אני קולטת.

איך יכולת?!

איך יכולת לעשות יל דבר כזה!

אחחחחחחחח אני חשבתי שאתה אחר, לא הקשבתי.

לא הקשבתי לכמה שאמרו שהשתנת לרעה, כמה שדיברו עלייך רע מאחורי הגב.

אוחחח הייתי כלכך טיפשה. עיוורת.

ואתה עוד.. אוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איךךךךך?!?!!1

חתיכת בוגד.

 

אתה בכלל אל יודע, אתה בכלל לא תדע.

רק המחשבה מכעיסה אותי.

 

אבל אתה כלכך לא שווה את זה, כבר הבנתי.

כי אתה יכול להיות בנאדם מדהים, אני יודעת.

אבל אתה יכול להיות גם לא.

כל אחד כזה, נכון. אבל לפעמים אתה מגזים.

 

אל תשאלו.

ושאני אומרת אל תשאלו, אני מתכוונת לזה.

נכתב על ידי , 1/6/2006 10:55  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעם (: ב-4/6/2006 22:40



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)