לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

עוד יום.


טוב אז היום יש לילדה המושלמת הזו יומולדת!

תאחלו לה מזלטוב אנשייםםם!!

 

ג'וד אנאוהבתותך הכי בעולם.

 

וגם תצביעו לי, בבקשה?(:



או שלחו SMS עם הספרה 880543 למספר 8686

תודה מראש.


היום, 5:57 ~בערך~ אבא שלי מעיר אותי.

כסססעמממקקק ישנתי רק 3 שעות.

אבא: נוסעים

אני: מה השעה?

אבא: 6 בערך

אני: 6 בערב?!

אבא: בבוקר

אני: ממממההה?!?!?!?!111

~אבא מדליק את האור~

אני: אבא תכבה את זה!!!!!

אבא: אז יאללה תקומי

אני: אני קמה אני קמה

~מתכרבלת מתחת לשמיכה~

כעבור 2 דקות

אבא: נוו נעם את קמה?

אני: כןכן אני קמה

~מורידה את השמיכה ומתיישבת

~אבא הולך~

~אני נשכבת בחזרה~

 

בסופו של דבר, קמתי. איכשהו.

אז הייתי עייפה ועצבנית. וצינית. אווהוו מאוד צינית.

כי לא רציתי ים! ודווקא נסענו לים!!

אז לא התלבשתי לבגד ים. לבשתי ג'ינס וגופייה שחורה ויאללה עוד שבת של שינה מתבזבזת.

קיצור, וויכוחים וויכוחים באוטו לאן נוסעים בינתיים נרדמתי.

מתעוררת בכינרת. למען השששםםםםם וואי איך התעצבנתי.

נתקענו באיזה חוף מזורגג מלא ערים ותינוקות ערומים ונשים זקנות ושמנות.

וויפידו.

אני יושבת שם ונצלת בשמש.

בסופ של דבר נכנסתי, עם החולצה כי אמא לא רצתה שאני אשרף :|

הכרנת זה אחד הדברים הכי מלוכלכים בייקקוםםםם! אנלא מאמינה שאני שותה מזה.

 

נכנסתי למים ושחיתי קצת ואז היה עמוק אז לא עמדתי אז פתאום הרגשתי משהו שורט אותי

אחשלי היה עם משקפת.

אני: איייייהההההההה זה איזה צמח ענק!!

אחשלי: נעם תיזהרי יש פה צמח עננקק במים!!

אני: וואלה. תודה שהזכרת$#@%^$&%^&)%^$

 

ואז היו קטעים שאחשלי הקטן התחיל לזרוק אבנים עליי ועל אחשלי היותר גדול. נהה.

ואז היו מלאמלא דגים מגעילים ופיכסים3@!%$#@^$#&$

 

אז פשוט התיישבתי ושמתי לב איך לאט לאאט אני נצלת. אז השתזפתי ברלגיים ובידיים ברמות מטורפות, בפנים גם.

אחרכך סתם חזרנו הביתה נסענונסענונסענו- ישנתי.

קמתי ושמתי לב שאנחנו תקועים בפקק.

אני: אבאא!! יש יל פיפי

אבא: נוו מה אני אעשה אנחנו תקועים עכשיו

אני: אבל אבא אני תכף משתינה פה!

אבא: תשתיני מאחור

אני: תכף אני אשתין עלייך נו אבא!!!!!113@%7665

~אני שונאת שהוא ציני, למרות שגמאני כזאת^^ ~

~משתחררים מהפקק המזורגג~

אבא: עוד עשרים דקות אנחנו שם

אני: מההההרררר

~כעסור 2 דקות~

אני: אבאאאאא מתי מגיעים?!

אבא: עוד מעט

אני: יווווווו אני תכף משתינה פה

~אחשלי ואאמ שלי צוחקים עליי מאחור~

~כעבור 2 דקות~

אני: אבאאא

אבא: מה?

אני: נווו כמה זמןןן?!

אבא: עוד מעט סבלנות מותק שלי

~נהנהנהנהננההננ~

אבא: בטח תצטרכי לעמוד בתור.

 

לבסוף, איכשהו, הגענו. ועצרנו באיזה YELLOW בליד כפר ערבי. והיה שם גם ארומה!:O

וכן, עמדתי בתור.

ואז, לבסוף, כןכן השתנתי. אני חושבת שזה היה אחד הרגעים הכי מאושרים בחיי.

ואז אני ואמא שלי קנינו אייס ארומה ב-ארומה. כןכן. ארומה באמצע שומקום. שכלול שכלול.

ואז, הנסיעה הייתה נחמדה מאוד.


מסקנה: עדיף להשתין בכינרת ולשתות אחרכך את השתינה שלכם מאשר לגרום לשלפוחית השתן שלכם להתפוצץ מכאבים.


אהה וכן היה נחמד בסופו של דבר.


זהו, להיום.

אל תשכחו להצביע לי! בבקשה(:

עם הכסף אני רוצה לעשות פרו.

 

אנאוהבתותככםם, תודה333>

נכתב על ידי , 3/6/2006 15:13  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שוד:] ב-5/6/2006 13:02



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)