לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

תמונות מהטקס והפסקת חשמל.


אז בצהריים קיבלתי טלפון מטוויני שיש אצלה הפסקת חשמל ורק טלפון עובד.

קיצר, בלהבלהל הייתי צריכה לשעשע אותה.

אחרכך, יצאתי לספינינג ובאוסטרובסקי אני שומעת מישהי צועקת "אבל אין חשמל!!"

קיצר, הפסקת חשמל באזורים שם וזה.

 

פגשתי את אלונה בדרך שנייה לפני שנכנסו לSHE וכשהגענו הייתה הפסקת חשמל גם שם!!

חהחחהחהחה זה היה מצחיק. קיצר אנחנו יורדות במדרגות ונתקענו באנשים.

נכנסו ואז ישבו שם מלא אנשים עם 2 נרות ואיזה 4 פלאפונים שהאירו ><

אז, איכשהו, נכנסו ליעני אולם שבו מתאמנים וזה.

יש שם חלון אחד קטן ומסכן, ובגלל שזה ביעני מרתף אז האור ממש חלש.

אז נכנסו והיינו שם עם 2 נרות והתחלנו לעלות על האופניים ולעשות ספינינג וזה^^

 

חחחחחח היה מצחיק ביותר.

בלי מוסיקה, בלי כלום.

רק אופניים והרבה בנות ]ובן אחד:|] על אופניים.

בלי מזגן.

בלעאאכסס היה מגעיל.

 

אחרי רבע שעה החליט אלוהים לעשות לנו טובה ויאמר אלוהים:

"ויהי אור!" ואם אלוהים אומר, אלוהים מבצע.

המשכנו את השיעור עם מזגן, עם מאווררים, עם מוסיקה, נחמד ביותר :)

חחחחחח המורה נשמע כאילו הוא נמצא באורגיה אבל נאברמיינד.


כןכן יומי המשעמם. אבל חייבים לעדכן קצת, לא?


עוד לא סיפרתי על הטקס שורשים!! קיצר היה ממדההיםםם!! באמת מדהים!!

אלב הטקס של יום לפני, למרות שלא הופעתי בו היה יותר טוב נראה לי. הרגשתי שהיו פחות פאשלות ופחות המ. אנלאדעת.

אבל בכל זאת, היה ממש ממש כיף.

יש יותר סרטונים מתמונות, אז הנה כמה תמונות נורמליות, איכשהו.

אם אתם מזהים אותי, צד שמאל יותר.. יש לי בגד גוף מתחת לחולצה הלבנה אם זה עוזר.

חהחהחהח ה-זוועה! אבל נוו מילא. אני שורה ראשונה בצד.. שתי ילדות שאמורות להיות לידי לא הגיעו:\

 

היה בסוף אוכל וזה. אז כן היה גם טעיםPPP:


תצביעו לי? בבקשה? רק לחיצה קטנטנה

פה

 |

/\

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686

 

תודה רבה!! הולך לי דווקא טוב מאוד. מקווה שישאר ויעלה גם עד סוף החודש.

 

333> נעם.


עריכה- 22:27

מעצבן אותי.

מעצבן אותי שהדרדרתי בלימודים.

מעצבן שבתחילת שנה הייתי מעולה ועכשיו הציונים שלי רק מדרדרים.

מעצבן אותי שאני תמיד מרגישה שאני יכולה יותר.

מעצבן אותי שבמבחן הכנה למבחן העירוני בחשבון קיבלתי 84 [וגם הרגשתי שיכולתי יותר] ובמבחן העירוני עצמו שקובע באיזה הקבצה אני קיבלתי גרוע ברמות מטורפות. טוב נוו לא ברמות מטורפות, אבל גרוע. מזל שהמורה שלי שמה אותי בהקבצה א', מזל.

מעצבן אותי שדווקא במבחנים גדולים אני מקבלת ציונים חרא. אז כן בשבילי 70 ומשהו זה חרא. וגם 60 ומשהו.

ולמה?

למה אני מרגישה שהולך לי כלכך טוב וכלכך מעולה ואני בטוחה שאני מקבלת 90 ומעלה, אבל שמגישים לי בחזרה את הציון המורה אומרת לי: "מה קרה?" ומגישה לי ציון גרוע.

מעצבן אותי.

ואני לא יודעת למה זה קורה!! לחץ? אני ממש לא לחוצה. אני בודקת מליון פעם!! וזה לא שאני לא לומדת למבחנים, אני לומדת הרבה. אפילו הרבה מאוד. אררררררררר.

וכלכך הייתי עצובה מהמבחן בחשבון.

והלך לי מעולה בהסטוריה וקיבלתי 88. בשבילי זה לא טוב. כי הרגשתי שיש לי 100 ביד!

וגם התעצבנתי.

מה קורה לי למען השם?!

 

 

לאמשנה. בבקשה אל תשאלו ציונים אל תשאלו כלום כי אני לא אומרת.

אל תגידו זה יעבור זה יעבור, כי אני יודעת שזה יעבור. אבל זה מעצבן, כלכך.

לימודים זה חרא. בחיים לא שנאתי בצפר יותר ממה שאני שונאת השנה. זה פשוט לא מה שהיה פעם. ומיום ליום זה רק נהיה יותר נורא.

אוחחחחח לא משנה. מעוצבנת.


עריכה:

אומיייגאדדדדדדדדדד דניאל רווח בא לארץ!!!!!!!DDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

מזמן לא הייתה בשורה כלכך משמחת!!DDDD:

נכתב על ידי , 4/6/2006 19:21  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^יובלוש^ ב-6/6/2006 18:07



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)